Geluidskaart en logitech

Status
Niet open voor verdere reacties.

solange

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
68
Hallo,

Ik heb een bizar probleem en hopelijk kan iemand mij tips geven...

Ik werk op Windows XP (servicepack2) met een Realtek audiokaart en kleine speakers via het scherm of soms aangesloten op hifi. Dit klonk allemaal goed totdat ik de Logitech Webcam heb aangesloten. Vanaf dan heb ik een constant gekraak in de ingebouwde boxen, of de speakers van mijn hifi of door de koptelefoon. Het tijdelijk uitschakelen van Logit in de configuratie bij audio helpt niet. Ik heb dit toevallig ontdekt (dacht eerst een fout in de audiokaart) toen mijn computer crashte. Bij het herinstalleren van alle software en drivers klonk alles goed tot de logitech er terug aan te pas kwam.

Iemand enig idee hoe ik dat kan aanpassen ?

Alvast bedankt en groetjes
solange
 

Bijlagen

  • audio.jpg
    audio.jpg
    46,8 KB · Weergaven: 42
Al nieuwe drivers geprobeerd van logitech
 
Neen, nog niet. Heb hem nog niet zolang, dus zou toch een recente versie moeten zijn. Als ik een nieuwe driver zou downloaden, kan ik die rechtstreeks installeren of moet ik eerst een volledige uninstall doen van de vorige ?

Bedankt !
solange
 
Eerst de oude drivers verwijderen.
Kan zijn dat er een nieuwere versie beschikbaar is, zou alles twee vernieuwen van de geluidskaart en webcam.
 
ok, bedankt. Zal dit proberen. Heb net een crash gehad en zou dit natuurlijk niet graag terug meemaken....
Hoe kan ik die drivers zonder problemen verwijderen ?

Bedankt !
solange
 
via toevoegen/verwijderen in windows controle paneel (confugratie scherm) leg er aan,
of het nederlands of engelse windows gebruikt,
 
Nieuwe driver geïnstalleerd, helaas blijft het resultaat hetzelfde.

Nog iemand een eventuele andere oplossing ?

Alvast bedankt en groetjes,
Solange
 
Neem contact op met de fabrikant logitech.
 
Hallo,

Even melden dat het probleem is opgelost. Na het terug opstarten van de computer was het ok. Blijkbaar werkte de driver pas correct na terug opstarten.

Bedankt voor alle tips !
groetjes,
solange
 
Drivers zijn pas goed geinstalleerd na het opnieuw opstarten van de pc :thumb:
 
Bedankt SJJ, ja, ik leer elke dag nog bij ! Dit forum is gewoon fantastisch. Alleen met het lezen (als ik tijd heb) van andere topics wordt een mens een echte kenner ;-)

Bedankt voor al jullie tips !
solange
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan