Geluidskaart in televisie, en zo ja geschikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pukkiee

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2013
Hoi iedereen!

Even m'n bedoeling schetsen. Ik ben nu een tijdje bezig met experimenteren met Virtual DJ op m'n laptop. Deze heeft jammer genoeg maar één geluidskaart, waardoor ik enkel door m'n luidsprekers of door een hoofdtelefoon kan luisteren naar muziek. Nu hoorde ik van een collega dat ik alleen maar een tweede geluidskaart nodig heb om via zowel de luidsprekers van m'n laptop als m'n hoofdtelefoon te luisteren. Daar ik maar één geluidskaart heb op m'n laptop, zal dat hem niet worden...

Nu had ik onlangs m'n computer aangesloten op m'n televisie om een film te bekijken. Toen zag ik Virtual DJ staan, en dacht ik, is het niet mogelijk om op deze manier via de luidsprekers en m'n hoofdtelefoon te luisteren. Even terzijde, ik ben een leek in hardware ed, weet neit eens of een TV ook met een geluidskaart werkt ;)

Iemand hier ervaring mee? Of mss een oplossing?

Groetjes!

Owkeey, duidelijk! En het is eigenlijk vrij simpel, wist niet dat deze bestonden! Handig ook dat ik hierop m'n hoofdtelefoon kan aansluiten! Bedankt!

zo doe ik het ook...
onboard geluidskaart met een kabeltje naar de versterker, en de koptelefoon in de externe usb

wel ff instellen in de opties dat je twee geluidskaarten gebruikt....succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan