geluidskaart packard bell

• Onderwerp starter Onderwerp starter jato
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jato

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2004
Ik heb een tv kaart geinstalleerd op het moederbord van packard bell ms6168 ver2.
Omdat dat de eerste keer niet lukte heb ik hem ook weer uninstalled, daarbij werd door het programma diverse keren de vraag gesteld als : moet ik dat en dat bestand ook verwijderen, die gebruikt u vermoedelijk niet meer (om welke bestanden het ging weet ik niet meer) maar nadat het tv programma was uninstalled en later geinstalleerd, deed mijn geluid het niet meer, de tv kaart is on board van het mobo bij dat type pc. Ik heb nog een willigkeurige geluidsdriver gedownload maar geen succes. Als ik bij apparaten beheer kijk , dan zie ik dat er staat het apparaat werkt correct, maar in of uitschakelen van het apparaat is niet mogelijk, de letters zijn niet vet.
Zou het helpen als ik windowsxp een reparatie opdracht geef.
Wie kan mij helpen?
Jato:confused:

De ene keer heb je het over een TV-Kaart en dan andere keer over een Geluids-Kaart.
Welke is het Nu?

Ik heb het over beide kaarten; Ik heb een TV kaart geinstalleerd en toen deed het geluid het niet meer; ik dacht dat het een confilct had met de geluidskaart; maar de geluidskaard zit aan board van de mobo; ik dacht met nieuwe drivers de zaak weer met geluid klaar te hebben.
Ik kan er wel een lang verhaal over maken, maar ik was zelf zo stom om niet zien dat er een draad van de luidspeaker niet was aangesloten; daar kwam ik na 3 uur zweten achter.

Waarom vertel ik dat nu; iedereen is wel eens stom.

Groetjes Jato:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan