Geluidskaart Selecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

LindentreeAnne

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2004
Hey ik heb een vraagje, me geluidskaart doet het niet weet iemand mischien hoe ik die kan selecteren???

:rolleyes:

Doet hij het ineens niet? Heb je wel de drivers geinstalleerd? Staat hij in apparaatbeheer met een vraagteken of uitroepteken?

Ietjes meer info is wenselijk:)

jah hij deed het opeens niet eerst deed hij het wel waar staat dat apparaatbeheer dan?

Ligt eraan welke windowsversie je hebt.

Bij xp is het start, configuratiescherm, systeem, hardware, apparaatbeheer.

Stekkertjes zitten er goed in? Volume staat aan? Je hebt niets gedempt bij geluiden?

Ello

WHAHA kheb geen flauw id waar je over praat ANDY :P XxX Sweety Lindentree Aan Cutie Lindentree

Ik heb niet het idee dat je echt je best doet om na te kijken wat ik je vroeg:confused:

Geplaatst door Tanja1968
Ligt eraan welke windowsversie je hebt.

Bij xp is het start, configuratiescherm, systeem, hardware, apparaatbeheer.

Stekkertjes zitten er goed in? Volume staat aan? Je hebt niets gedempt bij geluiden?

nope alles is goed boxen doen het normaal ook niks gedempt hij deed het opeens niet, er staat ook geen vraagteken erbij moet ik mischien stuurprogramma's bijwerken?

Als er geen vraagteken of uitroepteken staat hoef je geen stuurprogramma bij te werken, want dan heb je al de juiste driver.

Je zegt dat de boxen het normaal doen. Hoe weet je dat als je geen geluid hebt?

Als ik zeg maar bij msn met audio wil doen komt er dit te staan: Er is geen geluidskaart in de computer geïnstalleerd of er is geen geluidskaart geselecteerd.

Maar bij apparaatstatus staat: Dit apparaat werkt correct.

Dus je hebt wel geluid met muziek, maar niet met msn bedoel je? Dan ligt het niet aan je geluidskaart.

Heb je in MSN al de audio Wizard gedaan?

Kijk eens bij start, configuratiescherm, geluiden en audioapparaten of er niets gedempt staat.

Je hebt de stekker er niet uit gehad of verwisseld?

Waar zie jij die Andy??:rolleyes:

[edit] Ow, zie nu 2 verschillende namen in het topic [/edit]

PS. Dit is geen chatbox maar een Forum;)

Ello voor de 3e keer :)

Jahh Ik ben Anne.. vriendin van Andy, Ik probeer hem te helpen alleen ik weet niks van computers dus ut lukt nie egt, whaha... maja sup ?? :) Khoop dat ut lukt :) Koeshh Anne

Heb je verder niets vreemds gedaan? Iets geinstalleerd of zo?

Kan verder niets bedenken dan stekkertjes, omdat apparaatbeheer verder geen foutmeldingen geeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan