Arkantos_EH
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jan 2006
Hallo,
ik heb windows vista met een logitech Z-5500 die optisch is aangesloten maar als ik een spel speel bijvoorbeeld Test Drive Unlimited kan ik geen dolby digital aanzetten terwijl dat spel het wel ondersteunt. Maar als ik er een film in doe met Dolby Digital doet hij het wel =/. Ik kan ook alleen maar 2 channel doen met vista en dat snap ik nog niet helemaal
Ik heb tog 5.1 dus 5 channel
? Maar in ieder geval nu zag ik de Club3d Agrippa DTS en die was wel goedkoop met Dolby Digital Live en DTS dus mijn vraagje is, als ik die kaart zou hebben zou ik dat ook dolby digital aan kunnen zetten met o.a. Test Drive Unlimited? En weet toevallig iemand welke geluids codec er word gebruikt in crysis? (EAX of Dolby Digital)
Specs (denk niet dat het nodig is maargoed):
MSI P35 Platinum
MSI 8800GTX HD OC
E6600
2GB Corsair DDR2 667Mhz
Alvast bedankt
Edit:
Ik zie nou een geluidskaart met EAX HD en Dolby Digital en DTS die mij beter lijkt... Auzentech X-FI™ Prelude Heeft deze dat ook?
ik heb windows vista met een logitech Z-5500 die optisch is aangesloten maar als ik een spel speel bijvoorbeeld Test Drive Unlimited kan ik geen dolby digital aanzetten terwijl dat spel het wel ondersteunt. Maar als ik er een film in doe met Dolby Digital doet hij het wel =/. Ik kan ook alleen maar 2 channel doen met vista en dat snap ik nog niet helemaal

Specs (denk niet dat het nodig is maargoed):
MSI P35 Platinum
MSI 8800GTX HD OC
E6600
2GB Corsair DDR2 667Mhz
Alvast bedankt

Edit:
Ik zie nou een geluidskaart met EAX HD en Dolby Digital en DTS die mij beter lijkt... Auzentech X-FI™ Prelude Heeft deze dat ook?

Laatst bewerkt: