geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
de Audigy (1) bulk / oem kost veeeeeeeeeeeeeel minder ( € 75) en da's al een hele beste kaart.

enne,

ALS je al een ISA geluiskaart weet te vinden, dan kun je er met jouw budget een stuk of 28 kopen voordat het budget op is..... :D

:))

daarom hebben de mensen ook alleen pci sloten :P:P
en nog iets he ik heb nog een oude soundblaster pro geluidskaart wat ik erin kan doen(isa) zou die beter zijn
of kan ik beter een pci aanschaffen

Enne crash ik ga echt niet 25 isa geluidskaarten kopen hoor liever een goeie pci geluidskaart:):):):) anders zou ik zeggen koop jij er maar es 25 geluidskaarten isa:P

Re: :))

Geplaatst door janto10
Enne crash ik ga echt niet 25 isa geluidskaarten kopen hoor liever een goeie pci geluidskaart:):):):) anders zou ik zeggen koop jij er maar es 25 geluidskaarten isa:P
Ik neem aan dat je Pasja bedoelt.:D
Geplaatst door gast0225
enne,

ALS je al een ISA geluiskaart weet te vinden, dan kun je er met jouw budget een stuk of 28 kopen voordat het budget op is..... :D

:D

5 € per ISA kaart x 28 = 140 € :D :D :D :D

Ik denk dat je met je Soundblaster ISA kaartje een prima geluid uit je pc kunt toveren.

Je gehele configuratie bekijkend denk ik dat het zonde is een (duurdere / dure) PCI kaart te kopen, tenzij je binnen afzienbare tijd toch een andere gaat aanschaffen, dan zou ik zeggen : investeer nu in (bijv.) de Audigy bulk / OEM en "neem" 'm mee naar je volgende pc..................

????

oeps ja ik bedoelde pasja ja maare hoezo dat ik met die soundblaster isa oed geluid eruit kan halen als ik bijv met deze crystal kaartje isa wat aan het doen ben kazaa ofzo heb opstaan dan heb ik echt geen leuk geluid meer altijd maar kraken erdoor enzo

dat kraken ligt denk eerder aan een defecte / niet goed ingestelde kaart / speakers dan aan het feit DAT het een oudere / goedkopere kaart is.

ehm...

die sounblaster is wel een grotere kaart dan die ik nu heb maare... deze kaar is pnp en die soundblaster niet wat houd dat in

dat je een disk od cdtje nodig hebt met daarop de stuurprogramma's voor de kaart, zodat Windows ermee overweg kan.
Dat kan de oorzaak van het kraken zijn : het niet (goed) geinstalleerd zijn van de juiste drivers.

hmmz...

heb geen cd maar als ik die soundblaster in me comp doe en ik start hem op en het ms sound komt dan blijft dat hangen

ok,

ik moet nu weg, voor mij even laatste antwoord........

Even voor mijn beeldvorming en mogelijk ook voor anderen:
er zit NU een Soundblaster ISA in, niet Pnp en ZONDER de juiste drivers geinstalleerd ? (Maakt trouwens niet uit of je ja of nee antwoordt, het gaat even om het principe.......)

ALS er een kaart inzit die NIET PnP is, zorg dat je het exacte merk en type achterhaald (eventueel met het programma Aida32) en zoek op het WWW de goede driver(s) en installeer die.

Kom je er niet uit op het WWW plaats dan het exacte merk en type HIER en de Helpmijers zullen je helpen zoeken naar de goede driver(s).

ok

op de kaart staat

s/n 067216 abcde

Opti 82c929A

en ja het is een isa geen PNP
wie kan me ff helpen ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan