geluidskaart!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

samanthab

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
heb me laptop voorzien van windows xp
alleen moet de laptop voorzien worden van een geluidskaart kan hem alleen niet vinden

het is een samsung np-r509

thanks alvast

heb via samsung zelf gekeken , maar ik krijg een fout op de pagina waardoor ie dus mijn laptop niet kan zoeken !

1) Download eens even hwinfo32: http://www.softpedia.com/dyn-postdownload.php?p=5006&t=3&i=1
2) Installeren
3) Even kijken wat er bij je geluidskaart staat en dan aan ons doorgeven

Ook ik heb overigens zowel op de worldwide als locale samsung site geen mogelijkheid om drivers te downloaden. Ik heb het met firefox en IE geprobeerd. Ligt dus niet aan jou.

Laatst bewerkt:
Audio Adapter: Intel 82801IB ICH9 - High Definition Audio [A3]

High Definition Audio Codec: RealTek ALC262

heb je miss hier iets aan ?

Ja dat is de goede informatie. Wat ik wel vreemd vind is dat hij Intel en Realtek aangeeft. Ga maar eerst eens zo te werk:

1) Ga naar: http://www.realtek-driver.com/index.php
2) Klik op de grote "download now" knop
3) Installeer het programma en volg de aanwijzigingen op de site

En dan hoor ik weer graag van je :)

euhh krijg een melding deze moet je nog downloaden en dan verwijst ie me naar een site waar ik moet betalen klopt denk niet?

serieus? Sucks. Ik ga even iets anders voor je regelen. Moment.

Nog even gekeken, die eerste site was een fake Realtek site! De echte is realtek.com! Ik hoor zo of die laatste werkt.

Nee het is een gezipte file en als het goed is kan windows XP daar standaard mee om gaan. Maar je moet hem inderdaad wel eerst unzippen.

Update: Even gekeken, ja unzippen en daar zit een setup.exe in die je mag uitvoeren.

Laatst bewerkt:
hij is iets aan het downloaden op de site dus ik wacht het ff af had gewoon op openen geklikt

dat kan ik zo niet zeggen...

Maar:

# Klik op Start en klik vervolgens op Zoeken.
# Klik op Alle bestanden en mappen.

Zoek naar WDM_R170

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan