Geluidskoort stuk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike87

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2004
Toen ik vanmorgen mijn pc opstarte merkte ik na een tijdje dat me geluid het niet meer deed. Ik heb er nooit problemen mee gehad en heb dus geen idee waar het aan kan liggen. Me boxen doen het niet en me headset ook niet. Ook geen gekraak ofzo gewoon helemaal niks.

Het is een onboard geluidskaart dus wat voor 1 het precies is weet ik niet.

en ik heb gekeken of ik me sound niet gemute heb :D

alvast bedankt voor jullie hulp

Heb je al in apperaatbeheer gekeken of er iets van een uitroepteken staat?

Ja, maar je geluidskaart moet goed zijn zie ik. Wel kan je eens de drivers van je multimediacontroller gaan instaleren.

Wat kan ik daar dan precies mee??

en als me geluidskaart het normaal hoort te doen wat kan het dan zijn :(

Daar waar vraagtekens staan kan je rechtsklikken en dan kiezen voor eigenschappen en daar kan je het stuurprogramma bijwerken!
Was dit opeens?

jah gister deed ie het nog prima, maar vanochtend op eens niet en ik heb geen enkel ding gedaan wat het volgens mij gedaan kan hebben.

Zorg eerst dat alle drivers goed hebt staan in je apparaatbeheer, wellicht heeft het met je multimediacontroller te maken.
Alle kabeltjes en stekkertjes al nageken?

me geluidskaart deed het altijd prima ook zonder die muliemediecontroller. Maar aan welke kabeltjes dacht je dan ??

Van je speakers bijvoorbeeld.;)
Heb je al bij geluiden gekeken in je configuratiescherm of daar alles goed staat ingesteld?

jah die dingen die jij net post heb ik allemaal al gecontroleerd, want me headset doet het ook niet dus aan me boxen kan het niet liggen.

Laatst bewerkt:
Heb je het geluid niet op dempen staan toevallig in volume regeling?

En ik zou de moederbord drivers eens installeren want daar staat bij overige apparaten dat die niet geinstalleerd zijn staan op de cdrom die er bijgeleverd is.

srry voor al het ongemak :o

blijkbaar heef een of andere n00b met de instellingen lopen *****n. Het klopt nu allemaal weer dus het probleem is opgelost :cool:

toch bedankt jongens voor jullie tijd en moeite :thumb:

tot de volgende keer als ik een echt probleem heb :D

En ik zou de moederbord drivers eens installeren want daar staat bij overige apparaten dat die niet geinstalleerd zijn staan op de cdrom die er bijgeleverd is.

Heb je dit nog opgelost zoals beschreven.?

nee ben die cd een beetje kwijt :P

maar wat kan ik dan extra als ik dan installeer???

@ raymond dat dacht ik dus ook, ik vond het zo vreemd maar heb het gelukkig gevonden :thumb:

Dat is voor moederbord drivers wat voor merk en type heb je kun je zo downloaden op de site van de fabrikant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan