Geluidsprobleem ( bios)

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo ...

Ik heb de volgende probleem ..ik heb nu een hele nieuwe PCi-e systeem ;
Asus (p35) 775 p5k de luxe moederbord enz enz ,maar nu ik mijn interne geluidskaart heb geinstalleerd heeft hij het effe gedaan ,en nu dus helemaal niet meer? je hoort hem effe en dan is het ook over bij het opstarten ..wou ik in bios uitzetten maar ik zie nergens ac'97 staan of iets wat met de geluid op het moederbord uit kan zetten want ik denk dat het een conflict heeft met ac 97 ...is er een andere benaming daarvoor of weet er iemand a.u.b wat ik kan doen !en waar ik moet zijn !

Gr Mikey

Even voor alle duidelijkheid:

je hebt dus zowel geluid on board en daarnaast ook een extra geluidskaart geinstalleerd??

Staat in de bios vaak onder het kopje "integrated peripherials" en dan iets als onboard audio device

hoi

Raar ,ik heb nu gelluid ,alleen integrated peripherials staat er niet bij ! en misschien weet jij dit ,als ik afsluit komt er een melding dat cd rom of dvd rom nog niet gereed is ? wat zou dat kunne zijn !?

Voor het geluid ga naar de bios, tabblad advanced, tabblad onboard devices bij High definition Audio kiezen voor disabled

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan