Geluidsprobleem Mio 168 met TomTom (krakende stem, nu geen stem meer).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulyssa

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Berichten
41
Mijn Mio DigiWalker 168 (14 mnd oud), met TomTom kreeg van de week eerst een krakerige stem. Vandaag helemaal geen stem meer, op een heel enkel geluidje na. Ik kan hem zo natuurlijk wel gebruiken, maar je moet wel opletten. Ik gebruik hem ook alleen maar voor navigatie, en heb met de andere mogelijkheden amper ervaring.......

Misschien doet de geluidsrecorder het ook niet, want als ik wat opneem en het afdraai hoor ik niets.

ter aanvulling: Er is 2 mnd geleden een nieuw moederbord ingezet omdat de Com-poort van het oplaadsnoer losgeraakt was.

Iemand enig idee wat er mee kan zijn / wat ik er zelf nog aan kan bekijken?
 
Zet eens een .wav of mp3 op de geheugenkaart en probeer die af te spelen. Nog geen geluid? Dan is wellicht een draadje van de speaker losgeraakt. Zelf repareren kan we'll, maar is erg moeilijk als je het juiste gereedschap niet hebt. Ben je ook niet thuis in fijne elektronica dan heb je kans dat je meer stuk maakt dan dat je reparatie slaagt. Zit er nog garantie op de laatate reparatie? Dan even bellen met de leverancier.
 
Zet eens een .wav of mp3 op de geheugenkaart en probeer die af te spelen. Nog geen geluid? Dan is wellicht een draadje van de speaker losgeraakt. Zelf repareren kan we'll, maar is erg moeilijk als je het juiste gereedschap niet hebt. Ben je ook niet thuis in fijne elektronica dan heb je kans dat je meer stuk maakt dan dat je reparatie slaagt. Zit er nog garantie op de laatate reparatie? Dan even bellen met de leverancier.

Gedaan, en geen geluid te horen
er zit 2 jr garantie op dus dan breng ik hem maar weer weg.....
bedankt voor het advies
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan