Geluidsprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rotje333

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Hey,
Ik heb weer een probleem met mijn Windows Vista Home Premium.
Mijn geluidskaart 'start niet' ik heb al verschillende drivers geprobeerd,
Maar geen 1 werkte.
Nu had ik zelf zo'n vermoeden dat het aan de drivers van de Chipset zou liggen, Maar ik kan geen andere drivers vinden.
Kan dit inderdaad het probleem zijn ?
Hoe zou ik dit kunnen oplossen ?

Alvast bedankt.

Klik hier voor de screenshot.

Misschien heb je een CD rom die bij deze kaart hoort waar deze drivers voor Vista op staan en anders maakt het zoeken het wat gemakkelijker als je het type en fabrikant weet van deze kaart.
Dan zou je eens kunnen zoeken op de website van de fabrikant of daar drivers voor bestaan voor Vista.

Maar er was nog meer aan de hand, je hebt ook nog een vraagteken bij USB Receiver staan en een onbekend apparaat. Deze laatste zou misschien de TV tunerkaart kunnen zijn.
Daarom misschien ook eens zoeken naar de nieuwste drivers voor het moederbord en proberen dat USB probleempje op te lossen.

Misschien heb je een CD rom die bij deze kaart hoort waar deze drivers voor Vista op staan en anders maakt het zoeken het wat gemakkelijker als je het type en fabrikant weet van deze kaart.
Dan zou je eens kunnen zoeken op de website van de fabrikant of daar drivers voor bestaan voor Vista.

Maar er was nog meer aan de hand, je hebt ook nog een vraagteken bij USB Receiver staan en een onbekend apparaat. Deze laatste zou misschien de TV tunerkaart kunnen zijn.
Daarom misschien ook eens zoeken naar de nieuwste drivers voor het moederbord en proberen dat USB probleempje op te lossen.

Inderdaad, dat USB ding had ik ook al gezien
Maar als ik de drivers van Intel instaleer dan gebeurd er simpelweg gewoon niets.
Ik ben nu net achter het merk en typenummer kunnen komen via de site van Medion en bla bla bla.. :P
Maar het is dus een Philips SAA7134.
Dus ik ga nu even op de Philips site naar drivers zoeken!

EDIT: Op de Philips site is niets te vinden wat ook maar op Drivers lijkt.

Laatst bewerkt:
Philips zal niet de maker zijn van het kaartje, maar alleen het tuner gedeelte geleverd hebben voor het kaartje.

Als alles van Medion afkomstig is, zou ik toch nog even zoeken op de site van Medion of er toch niet ergens drivers te vinden zijn voor dit kaartje en anders het probleem voorleggen aan Medion d.m.v. een vraag aan de service helpdesk via de telefoon of emailondersteuning.

Philips zal niet de maker zijn van het kaartje, maar alleen het tuner gedeelte geleverd hebben voor het kaartje.

Als alles van Medion afkomstig is, zou ik toch nog even zoeken op de site van Medion of er toch niet ergens drivers te vinden zijn voor dit kaartje en anders het probleem voorleggen aan Medion d.m.v. een vraag aan de service helpdesk via de telefoon of emailondersteuning.

Als ik via dat Medion systeem mijn nummer intoets dan krijg ik drivers die niet werken met Windows Vista.
Maar ik ga nog wel even verder kijken en anders ga ik bellen inderdaad ofzo.

Bedankt.

Ik heb nu uiteindelijk Vista drivers gevonden op de Medion site,
Maar ik heb geen idee hoe ik deze moet instaleren? :$
Ik heb het geprobeerd via Device Manager maar daarmee lukt het niet, en er zit geen .exe in de map.
Hoe kan ik dit instaleren ?

PS. Als je wilt zien wat voor bestanden het zijn kan je hem hier downloaden.

Ik ben er net achter gekomen dat 'Unknown Device' niet mijn TV Kaart is.
Ik heb namelijk even mijn TV Kaart uit m'n pc gehaald, en nu staat hij er nogsteeds.
Mijn TV Kaart is gewoon al goed geinstalleerd.
Wat nu?

OK, dan zit ik er naast.
Zou het toch de geluidskaart zelf moeten zijn.
Ook hiervoor zou je de juiste drivers via Medion moeten kunnen vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan