Geluk bij een ongeluk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimvanderwoude

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Berichten
60
Hallo allemaal,


Ten eerste wil ik beginnen met dat ik niet weet of dat dit wel in het goeie forum deel staat. Als dat zo is alvast mijn verontschuldiging voor het verkeerd posten.

Nou ik heb 2 dagen geleden iets vreemds meegemaakt waardoor ik perongeluk ( ben niet zo'n computer genie) alles van mijn harde schrijf had verwijderd. Nadat ik naar het ICT beheer was geweest van mijn school en ze mij geholpen hadden met dit probleem. Ze hadden windows 7 er opnieuw opgezet en ik heb dus mijn laptop weer gekregen zoals ik hem kreeg toen ik hem had gekocht. Maar toen ik thuis kwam kon ik ineens weer youtube filmpjes kijken in hd ( 1080 ). Dit kon ik normaal alleen maar in het begin en daarna was me internet dus heel erg sloom. Ik ben hier natuurlijk verschrikkelijk blij mee en wil het graag zo houden!

Ik weet niet zo goed wat ik verkeerd heb gedaan vandaar dat ik het even hier wou vragen ofdat jullie het weten. Ik heb deze dingen allemaal gedaan

Films Streamen ( denk aan putlocker,shockshare, grozilla etc.) ik had ook gehoord dat je van de ads virussen kreeg dus toen heb ik adblocker geinstaleerd.
2 Games ( Far cry en Ghost warrior sniper ) gedownload.
en natuurlijk het nodige schoolwerk.


Zou het kunnen zijn dat ik door een van die dingen minder goed internet heb gekregen?


Alvast bedankt,


Groeten Jim :d
 
Misschien dat die automatisch je drivers heeft ge-update.
Virusjes kunnen het ook natuurlijk zijn, gebruik eens SuperAntiSpyware. Verwijdert meteen ook alle trackincookies.

Maarjah nu kan je op hoge kwaliteit filmpjes bekijken :p !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan