Hallo Forumgebruikers
Ik ben redelijk bekend met Excel maar voor onderstaande vraag heb ik geen idee hoe ik dit moet aanpakken. ( ik gebruik versie 2010 )
Voor een rapportagedocument wil ik graag de gemiddelde doorloop tijd in werkdagen (exclusief Vakantiedagen zoals 2de paasdag ) van een ticket weten die gelogd is op bv MS Office – Outlook of op MS Office – Word in een maand, bv januari of maart. ( jaartal is niet perse nodig )
Ik heb in kolom B de log datum, staan en in kolom Q de einddatum en in kolom L de omschrijving van het template wat gebruikt is bv MS Office – Outlook ( zie ook excelfile )
Hoe kan ik dit het beste aanpakken ?
Pascal
Ik ben redelijk bekend met Excel maar voor onderstaande vraag heb ik geen idee hoe ik dit moet aanpakken. ( ik gebruik versie 2010 )
Voor een rapportagedocument wil ik graag de gemiddelde doorloop tijd in werkdagen (exclusief Vakantiedagen zoals 2de paasdag ) van een ticket weten die gelogd is op bv MS Office – Outlook of op MS Office – Word in een maand, bv januari of maart. ( jaartal is niet perse nodig )
Ik heb in kolom B de log datum, staan en in kolom Q de einddatum en in kolom L de omschrijving van het template wat gebruikt is bv MS Office – Outlook ( zie ook excelfile )
Hoe kan ik dit het beste aanpakken ?
Pascal