Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Je bent wel heel erg snel met het leveren van commentaar.De "experts" hier weten het ook niet......
=(MAX(E4:G4)+MAX(H4:J4)+MAX(K4:M4))/(KOLOMMEN(E4:M4)/3)
Nee, sorry, ik was weer niet duidelijk! Met de "experts hier" bedoelde ik collegas die me daar mee zouden moeten kunnen helpen maar het dus ook niet weten.
Ik ga er mee aan de slag, bedankt voor je snelle reactie!
=(MAX(E4:G4)+MAX(H4:J4)+MAX(K4:M4))/(--(SOM(E4:G4)>0)+(--(SOM(H4:J4)>0))+(--(SOM(K4:M4)>0)))
=(MAX(E4:G4)+MAX(H4:J4)+MAX(K4:M4))/(IF(COUNTA(H4:J4)>0;1)+IF(COUNTA(K4:M4)>0;1)+IF(COUNTA(E4:G4)>0;1))
Ik ga voor:Want als in kolom k tm l niet s staat gaat de formule van Roncancio niet goedCode:=(MAX(E4:G4)+MAX(H4:J4)+MAX(K4:M4))/(IF(COUNTA(H4:J4)>0;1)+IF(COUNTA(K4:M4)>0;1)+IF(COUNTA(E4:G4)>0;1))
ok bandito bob je was me net iets voor maar beide oplossingen geven het zelfde resultaat.
=(MAX(E4:G4)[B][COLOR="Red"]*2[/COLOR][/B]+MAX(H4:J4)+MAX(K4:M4))/(IF(COUNTA(H4:J4)>0;1)+IF(COUNTA(K4:M4)>0;1)+IF(COUNTA(E4:G4)>0;[COLOR="Red"][B]2[/B][/COLOR]))
@ Hoornvan
Heb je ook naar je resultaat gekeken?
Jou gemiddelde uitslag geeft 10.67
Dat is leuk nooit een 10 halen en toch een 10.67 krijgen.
Je foutje is dat je alles door 3 deelt maar dat moet 4 zijn.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.