Beste,
Ik heb wat hulp nodig op deze vroege ochtend. Kom er niet uit ! Gaat om het volgende : ( zal zo goed mogelijk uit proberen te leggen)
We hebben 2 locaties die intranet verbinding hebben met elkaar.
Locatie O
Locatie M
Op locatie O gebruiken wij de ip range 192.168.1.
Op locatie M gebruiken we ook de range 192.168.1
Als ik nu een webserver zou willen starten op locatie M met het IP 192.168.1.10, en ik gebruik op locatie O ook het ip 192.168.1.10 en probeer de webserver te benaderen die dus op hetzelfde ip zitten alleen op een andere locatie.
Kan dit ?
Zoja of zo nee zouden julle dit willen uitleggen want heb op het moment een kleine blackout
Al zijn er nog onduidelijkheden , geef ik graag antwoord op jullie vragen.
Weet ook niet zeker of ik dit topic op de juiste plek heb aangemaakt. Zo niet, excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Ruurd
Ik heb wat hulp nodig op deze vroege ochtend. Kom er niet uit ! Gaat om het volgende : ( zal zo goed mogelijk uit proberen te leggen)
We hebben 2 locaties die intranet verbinding hebben met elkaar.
Locatie O
Locatie M
Op locatie O gebruiken wij de ip range 192.168.1.
Op locatie M gebruiken we ook de range 192.168.1
Als ik nu een webserver zou willen starten op locatie M met het IP 192.168.1.10, en ik gebruik op locatie O ook het ip 192.168.1.10 en probeer de webserver te benaderen die dus op hetzelfde ip zitten alleen op een andere locatie.
Kan dit ?
Zoja of zo nee zouden julle dit willen uitleggen want heb op het moment een kleine blackout

Al zijn er nog onduidelijkheden , geef ik graag antwoord op jullie vragen.
Weet ook niet zeker of ik dit topic op de juiste plek heb aangemaakt. Zo niet, excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Ruurd