genegeerd door zoekmachines

Status
Niet open voor verdere reacties.

wensi141

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2003
het volgende;

ik heb me daar zitten zweten op een mooie site voor onze nog veel mooiere band,

heb de handel vol met meta's gestopt, me aangemeld bij o.a. ilse en google, maar geen enkele vermelding.
(aanmelding is inmiddels meer dan 2 maand geleden)

Nou werkt deze site met een forwarding url. (waar overigens op het forwarding adres ook meta's zijn toegevoegd.
hoe kan dit?
en hoe kan ik me op korte termijn wel aanmelden?

homepage url;http://www.vlaflip.net/~dandelion/kite/menu.htm

forwarding
www.kite.rockt.nl

bvd.

Frank

Je hebt niks te klagen, lijkt mij, je site is goed bekend bij Google en dat is verreweg de meest gebruikte zoekmachine.

Om je site nog meer bekendheid te geven, kun je proberen te zorgen dat andere sites links naar de jouwe opnemen. Je kunt je site bijv. aanmelden bij startpaginadochters die op het onderwerp van jouw site betrekking hebben. Hoe meer de url van jouw site op internet te vinden is, des te meer zoekresultaten er zullen verschijnen in Google en andere zoekmachines.

Verder is bekendheid voor een site verwerven eigenlijk vooral een kwestie van geduld hebben.

das in ieder geval wat, maar met alle respect, iemand die kite.rockt intypt weet de site al aardig te vinden.

iemand die kite alleen intypt komt nie zo ver.

Geplaatst door wensi141
das in ieder geval wat, maar met alle respect, iemand die kite.rockt intypt weet de site al aardig te vinden.

iemand die kite alleen intypt komt nie zo ver.

Nogal wiedes, er zijn nu eenmaal nogal veel sites over vliegers en vliegeren!
Wie de band Kite zoekt, zal heus gauw genoeg doorkrijgen dat hij/zij wat meer zoektermen moet gebruiken dan alleen "Kite".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan