generals map werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter luck7
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

luck7

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
ik heb zelf een map voor generals gemaakt, maar als ik deze in generals wil starten dan laadt hij een stukje en dan geeft hij een critical error.
weet iemand waarom hij deze error geeft, en wat ik er aan kan doen?
ik heb allen een player 1 en2 waypoint aangemaakt en voor de rest niks omdat ik daar niet zoveel verstand van heb.

m.v.g luck7

hoi,
allereerst, leuk om te horen dat je mapt.
al moet ik bekennen dat ik niet bekend ben met de game Generals, en dus ook niet met de editor ervan. map zelf enkel met fpshooters.

toch kan ik je misschien een beetje helpen, het beste is om ons even die error message te laten zien, wat zegt deze. want die geeft nml precies de fout aan, misschien als ik dat weet dat ik dan wel kan helpen.
een andere oplossing is ook om mapping forums van Generals te raadplegen, en tutorials van de editor en t mappen. of, typ even die error message in google en kijk wat daar uit komt, heel vaak vind je dan direct de oplossing.

wat me verder nog te binnen schiet is dat t misschien ligt aan te weing spawnpoints te hebben geplaatst. kan me zo voorstellen dat wanneer je een 16 players mp map maakt en dan maar 2 spawnpoints plaatst, dat de game dan gaat mokken.

leon

de error zegt:

Technical difficulties
Sorry, a serious error occured

geen iedee wat dat betekent.

tja, dat antwoord zegt inderdaad niet zoveel, technical difficulties/ technishe problemen. dat kan dus van alles zijn.

misschien voldoet je pc niet aan de vereisde specs, wat zoveel wil zeggen als dat je pc niet sterk/zwaar genoeg is voor deze game.

de specs van Generals zijn;

Minimum
CDROM 8x
DVDROM 0
Disk 1800 MB
RAM 128 MB
VRAM 32 MB

Recommended
DVDROM 0
RAM 256 MB

dus daar kan t eigenlijk niet aan liggen. deze Generals uit 2003 is op een beetje simpele pc al te spelen.

tja, dus helaas kunnen we hier niet zoveel mee, met die technishe problemen error.

Spawnpoints= speler of bot startpunten.

dus waar een speler(s) start, in sp en multi player mode, ook wel playerstart genoemd. of waar bots starten.

helaas kan ik je niet meer helpen.
je zou t kunnen proberen op een Generals forum, daar zijn mensen die veel meer van de game af weten en misschien dat die je wel verder kunnen helpen.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan