Generals werkt ineens niet meer!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmaniaxx

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2002
Beste Helpmijers,

dit is wel heel erg vaag. Ik heb sinds vandaag een nieuw TFTmonitor gekregen (Compaq TFT5015).

Welnu, ik start Generals op (hij heeft het altijd al gewerkt) maar nu komt ie ineens met een hele vage melding. ''Er staat: U moet Directx 8.1 of hoger geinstalleerd hebben''. Maar ik heb DirectX 9.0B. :confused:

Dit is trouwens mijn systeem:

AMD TB 1.1 GHZ
512 MB Ram
GF 4 TI 4400 128 MB
Win XP
120 GB Schijf Maxtor 7200 RPM

Hij deed het dus eerst wel, ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd voor mijn kaart met WHQL ondersteuning. Ook voor mijn monitor. Ik heb Generals ook opnieuw geinstalleerd.... tevergeefs.

Ik hoop dat julllie mij kunnen helpen, want een dag zonder Generals kan echt niet voor mij :rolleyes:

Bij voorbaat bedankt!

Je hebt niet toevallig de resolutie in Generals hoger staan dan je scherm aankan. De meeste TFT schermen kunnen niet hoger dan 1024 x 768.

Geplaatst door Wim1960
Je hebt niet toevallig de resolutie in Generals hoger staan dan je scherm aankan. De meeste TFT schermen kunnen niet hoger dan 1024 x 768.

Maar volgens mij heeft dat niet echt betrekking tot de melding die hij nu heeft hoor.

Toch wel Muurhond:D Het heeft er wel mee te maken.

Ik heb ff een configbestandje aangepast in Mijn Documenten. (Options Textbestandje)

Ik heb de resolutie daar verander van 1600x1200 naar 1024x768. Nu doet ie het eindelijk. Bedankt jongens.

Toch wel Muurhond:D Het heeft er wel mee te maken.

Ik heb ff een configbestandje aangepast in Mijn Documenten. (Options Textbestandje)

Ik heb de resolutie daar veranderd van 1600x1200 naar 1024x768. Nu doet ie het eindelijk. Bedankt jongens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan