generals

• Onderwerp starter Onderwerp starter judo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

judo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb Generals aangeschaft. Na installatie deed hij het goed. Toen heb ik bij de opties de beeldscherminstelling gewijzigd (waarin weet ik niet meer precies, in ieder geval iets van 1280x???). Daarna was het spel niet meer op te starten. Ik krijg nu steeds de mededeling input niet supported. Ik heb het spel verwijderd van mijn harde schijf, de verwijzingen uit het register weggehaald en opnieuw geinstalleerd. De mededeling dat de in input niet gesupport wordt blijft komen. Ik heb een pentium vier van 1.5 ghz en een asus videokaart met 32 mb. Wie heeft de gouden tip zodat ik aan de slag kan en waarom deed hij het de eerste keer na installatie dan wel?

Judo

misschien.

Misschien je kaart update'n.Of het spel opnieuw installeren.

Re: misschien.

Geplaatst door game-master
Misschien je kaart update'n.Of het spel opnieuw installeren.

Ik weet niet of je de vraag gelezen hebt maar hij heeft het dus al opnieuw geinstalleerd en dat hielp niks. Maar ik zou het eerlijk gezegt ook niet weten, misschien kun je wat meer informatie posten over je systeem zoals bijvoorbeeld besturingssysteem...?

Waarschijnlijk heb je de resolutie te hoog ingesteld voor je videokaart (32 MB past ook niet echt bij een P4 1.5).

Kan je ook niet meer bij de opties van Generals komen?

Ik draai met windows xp pro en mijn resolutie van het beeldscherm is 1280x1024. Ik heb de resolutie ook al lager ingesteld maar het spel weigert beeld te geven. Het geluid doet het trouwens wel, maar ja. Het ergste is dat ik nu niet meer bij de opties van het spel kan komen om een en ander terug te draaien. Maar ja dan zou je toch zeggen dat opnieuw installeren de oplossing is, dus niet.
Ik heb trouwens een radeon 9500 pro besteld, maar ja die zijn zo slecht te leveren dat ik op deze manier de eerstkomende tijd geen generals kan spelen. Toch is het vreemd dat het spel de eerste keer na installatie gewoon gespeeld kon worden.l
Trouwens de nieuwste driver voor mijn huidige kaart heb ik ook geinstalleerd.

judo

Die resolutie draait zeker niet met jouw kaart.

Minimum is: 32 MB video card using the Nvidia GeForce2, ATI Radeon 7500 AGP video card, or more recent chipset with DirectX 8.1 compatible driver

Dat lukt dus ammenooitniet met een 32 MB om op 1280*1024 te spelen, want kaarten van 64-128 mb zijn zwaar aangeraden.

Maar welk model videokaart heb je? Als het een TNT 2 van Asus is draait ie iig niet.....

Mijn kaart is een asus agp v3800 sgram v 31.40 met 32 mb. Ook wanneer ik een lagere resolutie instel doet hij het niet. Blijft het feit dat hij het de eerste keer wel GEDAAN heeft.

Judo

toch...

Nou het spel werkt wel degelijk met deze kaart. Ik heb ontdekt dat het spel in 'mijn documenten'een option.ini had aangemaakt, waaraan de wijziging van de resolutie stond die mijn kaart niet aankon. Ik heb het spel weggegooid, alle verwijzingen uit het register gehaald, maar dat was niet genoeg was die option.ini in mijn documenten bleef gewoon staan. Ik heb de option.ini weggegooid en ziedaar het draait als een trein. Dat neemt niet weg dat ik toch een radeon 9500 pro wil.
Iedereen bedankt voor het medeleven.

Judo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan