• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Genereren Huisnummerlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk Benter

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Vanuit het tabblad Adressen in bijgaande excel sheet wil ik graag door een druk op een knop vanuit de lijst de straatnaam, huisnummer en toevoeging, wanneer het een oneven huisnr is, kopiëren naar het tabblad oneven. Een even adres moet dan naar het tabblad even worden gekopieerd. Wie kan mij hiermee helpen? Dank alvast.

Bijlagen

Heb je office 365?

Even:
Code:
=FILTER(A2:C21;REST(B2:B21;2)=0)

Oneven
Code:
=FILTER(A2:C21;REST(B2:B21;2)<>0)

Laatst bewerkt:
Of met een knopje:

Bijlagen

Zonder overbodig kopiëren met een dynamische tabel en autofilter.
Printen gaat daarna prima.

Bijlagen

Dank allen. Heb de verschillende aangeboden mogelijkheden bekeken. De oplossing met de knop wil ik gaan gebruiken in onze toepassing. Loop helaas nog wel tegen wat zaken aan die weer anders zijn in het originele blad alwaar ik de oplossing voor zocht, maar zelf eerst eens aan de gang om te proberen VBA te doorgronden (blijft lastig). Dank allen en fijn weekend. Mocht ik er niet uit gaan komen, dan meld ik mij opnieuw. Deze topic ga ik afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan