Generic Gost process for win32 fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

MadViper

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2005
Berichten
37
Deze fout krij ik de hele tijd na een tijdje start hij zich soms opnieuw op.

Ik wete niet meer wat ik moet doen. Hij kan niks qua soyware vinden bij adawre and spybot. Hijackthis geeft 1 regel die ik niet weg krijg:

F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,setup32.exe

Norton erover heen gehaald maar vind ook niks. Housecall van Trend micro ook niets.

Ik weet niet meer wat ik kan doen. Ik hoorde dat sp2 en verder updates dit probleem kan verhelpen.

Maar ik heb het niet zo op sp2 vanwege al die problemen die hij geeft met andere software zoals de installatie van m'n videokaart en spellen zoals battlefield. Maar hoe staat dat eigenlijk met die problemen valt dat wel mee of moet ik dan na installatie van sp2 ook nog zorgend at die software allemaal goed gaat lopen?

Want ik wil van die foutmelding af en als dat de enige goeie maniier is dan wil ik het proberen.

Dus als iemand me kan helpen graag, ik wordt er namelijk niet goed van.
 
Welkom op Helpmij.:)

Sp2 draait hier op 2 pc's zonder problemen.
Welke videokaart heb je? Het lijkt me namelijk stug dat SP2 nog steeds problemen geeft.
 
heb een Nvidia FX5200 128 MB.

Maar dus als ik sp2 en alle update die erna komen installeer dan moet het goed komen?
 
Jou Nvidia kaart, moet volledig compatible zijn met Sp2
Desnoods na de installatie van SP2 de driver verwijderen en de nieuwste installeren. Deze kun je vinden op www.nvidia.com

Ik heb zelf de FX5700 128MB en geen problemen met SP2
 
Ok ik m'n besluit staat nu wel vast sp2 komt erop. hopelijk ben ik dan echt van die foutmelding af want wordt ern een beetje gek van.
 
Ben je niet tevreden met SP2, dan kun je deze via Configuratiescherm>software weer verwijderen.:)
 
Volgens mij bedoel je Generic Host. Deze fout komt soms voor bij XP én SP2. Volgens MS komt er nog een patch voor. Bron: het antwoord dat je op een verzonden foutenrapport kunt aanklikken.
Misschien weet iemand meer?
 
Bedankt voor de reacties maar ik wilde sp2 gaan instaleren 2 dagen geleden en toen liep het fout. Maar naar de monteur gebracht en die heeft xp home met sp2 erop gezet en het werkt nu als een zonnetje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan