generic host process for win32 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tornado-s

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
Berichten
3
Ik heb een inbelverbinding, kan gewoon verbinding maken met het internet, maar wordt er na onbepaalde tijd af gegooid. De verbinding is dan verbroken, maar ik kan niet opnieuw verbinding maken. Het is noodzakelijk de hele computer uit te doen om opnieuw verbinding tot stand te brengen.
Krijg zo af en toe een 'Generic Host Process for Win32'-fout melding, kan dit met de klachten samenhangen en hoe verhelp ik dit?

Virusscanner (Norton) is up-to-date.
 
Krijg zo af en toe een 'Generic Host Process for Win32'-fout melding, kan dit met de klachten samenhangen en hoe verhelp ik dit?

Dat doet het zeker. Dit proces zorgt voor je netwerkverbinding namelijk.

Je je Windows ook up-to-date? Het is namelijk een bekend probleem in XP, waar een update voor is vrijgegeven.
 
Ik probeer mn Windows al geruime tijd up-to-date te krijgen. Maar krijg al heel lang een fout bij het installeren van KB898461 en KB842773.
Heb dit proberen op te lossen door ze van de Microsoft Download Center te halen, maar ook op deze manier lukte installatie niet.

Ik probeer de gegeven link op dit moment. Ik laat weten of het probleem hiermee opgelost is...Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
 
Helaas...de gegeven link werkt niet. Na donwloaden geeft ie aan: Setup Error.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan