• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geneste ALS functie geeft ONWAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.

Welies

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2010
Bijgrvoegde een bestand met in kolom B de betreffende formule. Wat zou deze moeten doen:

Waarde in A valt tussen onder en bovengrens waarden (kolom D en E) dan "OK"
Waarde in A is groter dan de bovensgrens dan "Verhogen"
Waarde in A is kleiner dan de ondergrens, dan "Verlagen"
Bekijk bijlage Geneste ALS.xls
Bij de laatste stap gaat de formule in de fout (ONWAAR). Vermoedelijk gaat dit in het begin van de formule al verkeerd, maar ik kan niet achterhalen wat. Iemand een zetje in de goede richting?

Alvast dank!
Vincent

Het mysterie is opgelost. Tée dank voor je oplossing!

@Oeldere: niet wat ik zocht, maar dank voor het meedenken.

Gr. Vincent

Vincent,

Je kunt de getallen ook rechtstreeks in de formule zetten of werken met namen

Bijlagen

Vincent,

Je kunt de getallen ook rechtstreeks in de formule zetten of werken met namen

Tja ... het kan allemaal.
Maar volgens mij had TS aangegeven dat zijn vraag is opgelost en vraagt hij niet om andere oplossingen.
Maar evengoed fijn dat je in elk geval de moeite neemt om blijk te geven van je deskundige expertise ... ook al vraagt de 'klant' er niet om .... :p

Maar volgens mij had TS aangegeven dat zijn vraag is opgelost en vraagt hij niet om andere oplossingen.
Die melding zag ik ook toen ik mijn bericht had afgerond. Wist overigens niet dat je kwaad werd.:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan