Genodigden uit een afspraak verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Outlook 2003

Ik heb een terugkerende afspraak, met 2 genodigden. Één keer ik, en één keer ik. Dit komt omdat ik het op mijn laptop heb aangemaakt, daarna mijzelf heb uitgenodigd en via de desktop ingevoerd.
Nu wil ik van deze afspraak een 'standalone' afspraak maken, dus alleen voor de desktop, zonder genodigden. Maar hoe doe ik dit? Ik kan het nergens vinden, noch in de menu's, noch in het overzicht.
Wanneer ik naar het tabblad planning ga, zie ik de genodigden staan. Hier kan ik echter niets mee doen, niet aanpassen of verwijderen.
Wanneer ik de afspraak aanpas kan ik deze accepteren, voorlopig en weigeren. Dit wil ik niet; ik wil hem gewoon 'lokaal' opslaan zonder te versturen.

Iemand een idee?

Mijn eerste gedachte is:
Niet accepteren, waardoor hij ook niet in je agenda op de desktop wordt geplaatst als het goed is.
De 'verzender' van de afspraak op je Notebook is de z.g. beheerder van de afspraak en van daaruit kan je de afspraak w.s. wél cancelen.
In beide gevallen echter zal je op je desktop de afspraak opnieuw als een 'individuele' moeten invoeren.

Teun

Ik heb geen agenda op mijn desktop?

En niet accepteren zorgt er alleen voor dat ik niet bij de ander vermeld sta. Is ook niet de bedoeling.
Ik denk inderdaad dat ik hem apart zou moeten invoegen ja..

Vreemd hoor :confused:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan