• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geografische chart Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

koopsjx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2008
Hoi, Ik ben op zoek naar iemand die me kan uitleggen hoe ik een gratis chart kan krijgen van Europa.

Dus wil een grafiek waar ik per land bijvoorbeeld de markt groei in % kan aangeven en de landen bijvoorbeeld van kleur veranderen bij sterke groei. Dit soort grafiekjes zie je ook wel eens in de kranten voorbij komen.

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.

Alvast bedankt voor je advies.

Jeroen

Hoi, Ik ben op zoek naar iemand die me kan uitleggen hoe ik een gratis chart kan krijgen van Europa.

Dus wil een grafiek waar ik per land bijvoorbeeld de markt groei in % kan aangeven en de landen bijvoorbeeld van kleur veranderen bij sterke groei. Dit soort grafiekjes zie je ook wel eens in de kranten voorbij komen.

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.

Alvast bedankt voor je advies.

Jeroen

Je bedoelt dan waarschijnlijk Microsoft Map.
Er zijn op het internet hierover verscheidene sites. bijvoorbeeld

Microsoft heeft de functie bij XP uitgeschakeld en daar moet je betalen.:evil:

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ik zou graag het resultaat van jullie bevindingen zien. Erg interresant als dit mogelijk is, zou het zelf ook voor meerdere aspecten kunnen gebruiken.

Alvast bedankt!

Ik ook..

De link van Ron is ok, maar ik weet niet hoe je aan het bestand anzich komt..

De link van Ron betreft een bestand waar voor betaald moet worden. Kan zelf op I-net ook geen bestand vinden die gratis is wat dat betreft.

Misschien dat het mogelijk is met voorwaardelijke opmaak in een plaatje, ik heb hier echter geen verstand van...

De "oudere" versies van Excel had Microsoft Map, meen ik.
In de nieuwere versies van Excel moet er voor betaald worden.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan