gepartitioneerde HD wil niet openen (eerst formateren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierrot

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Berichten
85
Heej,

Ik heb een klein meer toch groot probleem ...

Mijn harde schijf is in 2 partities opgedeeld en enkele dagen geleden wou ik de partitie met al mijn foto's open doen maar kreeg het bericht dat ik de partitie eerst moest formatteren voor ik ze kan gebruiken ... Dit ga ik zeker NIET doen want er staan daar van jaren digitale foto's op.

Ik dacht eerst via Windows te checken voor fouten op de schijf maar ook hier geeft hij aan dat de schijf eerst moet geformatteerd worden. Vervolgens dacht ik aan Recuva (welk ik al ooit gebruikt het voor bestanden terug te vinden) MAAR ook via Recuva geen succes (wanneer ik daar de partitie wil aanduiden geeft hij weerom hetzelfde bericht over het formatteren).

Is er een andere manier om al mijn bestanden terug te krijgen?

Ik ben nu op dit moment aan het proberen met Photorec. maar denk niet dat dit veel resultaat gaat hebben ...

Kan iemand mij helpen? Mss door de schijf te hacken, ... ?!? alles mag, als ik de bestanden maar terug krijg!

Bedankt!!
 
Er zijn voldoende hack programma's te vinden.
Ik mag ze alleen niet opnoemen.

Omdat dit illegaal is.

Probeer eens een defragmentatie.
Deze fout overigens betekent dat er iets goed mis is met de partitie.

In principe wordt er verteld dat er een fout in zit die Windows niet kan oplossen en wil dat jij hem gaat formatteren.
Dit werkt meestal overigens niet.

USB stick zeggen dit ook wel eens. Meestal kun je hem dan weggooien.
 
Bedankt voor de reactie,

Gistre nacht nog een goed programmatje gevonden en blijkbaar was de bootsequence van de 2 partities niet gelijk ofzo waardoor er maar 1 van de 2 werkte ...

Maar allessinds is het opgelost :D

Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan