Geplande taken in Windows xp werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gringo

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2002
Ik heb toevallig ontdekt dat de taakplanner (geplande taken) niet werkt.
Mijn virus scanner deed geen automatische updates meer,toen zelf met een ander programma uitgeprobeerd of die wou starten,niks dus.
Waar kan dit vreemde probleem aan liggen??

geeft ie der geen melding bij?

als je rechts op de betrefende task klikt en je klikt op run wat zegt ie dan?

Geplaatst door Andre61
Heb jij XP Pro als OS?

Ja heb XP Pro.In de map geplande taken staat dat de geplande taken niet kunnen worden uitgevoerd omdat er een onjuiste wachtwoord of gebruikersnaam is opgegeven.Als ik een wachtwoord in het gebruikersaccount invoer dan werkt alles wel,maar dan moet ik elke keer weer het ww invoeren bij het opstarten van de pc,dat wil ik niet.

Ga naar start/uitvoeren tik in gpedit.msc.
je vindt de optie onder computerconfiguratie/windows-instellingen/beveiligingsinstellingen/lokaal beleid/beveiligingsopties. Klik hier in het rechtervenster de optie 'Accounts:gebruik van lege w8woorden beperken tot aanmelden op de console'en schakel deze optie uit.

André

Geplaatst door Andre61
Ga naar start/uitvoeren tik in gpedit.msc.
je vindt de optie onder computerconfiguratie/windows-instellingen/beveiligingsinstellingen/lokaal beleid/beveiligingsopties. Klik hier in het rechtervenster de optie 'Accounts:gebruik van lege w8woorden beperken tot aanmelden op de console'en schakel deze optie uit.

André

Werkt niet

Hoi, ik had hetzelfde probleem als jij, maar dat heb ik op deze wijze kunnen oplossen.

Weet misschien iemand ander nog een tip?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan