Geraak niet in Vista

• Onderwerp starter Onderwerp starter ty77
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ty77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2011
Hoi van het 1 op het andere moment krijg ik de laptop niet meer aan de gang.

Ik krijg de 3 welbekende opties te lezen, waarschijnlijk omdat hij niet goed afgesloten is.

Opstarten via veilige modus
Opstarten via veilige modus met netwerkmogelijkheden
Opstarten via veilige modus met opdrachtprompt
Opstarten via normale weg

Vervolgens krijg ik dat windows logo te zien dat hij gaat browsen, en dan zou ik te zien moeten krijgen met welk gebruikersaccount ik wil openen maar dat krijg ik dus niet meer te zien. Bij alle 4 de opties niet meer. Zie enkel nog het pijltje met een zwart beeld. Vanaf dat moment gaat het dus fout. Ik kan ook gewoon in Bios komen, maar weet bij God niet wat ik daar zou moeten uitvogelen wat de boel zou kunnen aansporen ? Iemand ?

Laptop is een BDO.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
welkom op Helpmij
welk besturingssysteem en welke versie heb je en heb je een recovery dvd of een Win dvd ?

Heb je onlangs nog nieuwe programma's geinstalleerd? Je zou eens kunnen proberen in veilige modus op te starten. Als dat wel gaat, dan zou het probleem kunnen zitten in de programma's die opstarten tijdens het laden van Windows.

Maar laat inderdaad eerst maar eens weten welke windows je hebt. Wellicht dat een windows repair helpt of kiezen voor de "Laats bekende werkende configuratie". Je raakt dan geen data kwijt, behalve geinstalleerd programma's.

Heb je onlangs nog nieuwe programma's geinstalleerd? Je zou eens kunnen proberen in veilige modus op te starten. Als dat wel gaat, dan zou het probleem kunnen zitten in de programma's die opstarten tijdens het laden van Windows.

Maar laat inderdaad eerst maar eens weten welke windows je hebt. Wellicht dat een windows repair helpt of kiezen voor de "Laats bekende werkende configuratie". Je raakt dan geen data kwijt, behalve geinstalleerd programma's.

Hoi, bedankt voor je reactie. Er staat windows vista op, opstarten via alle genoemde modussen lukt niet. Als ik het kan oplossen dan moet het gebeuren via de bios waar ik nog wel in kan, maar zoals gezegd zou niet weten wat ik daar moet aanvangen ? :)

Laatst bewerkt:
Hoi,
welkom op Helpmij
welk besturingssysteem en welke versie heb je en heb je een recovery dvd of een Win dvd ?
Zit nu op het werk, zal straks even kijken.

Stomme vraag misschien, maar waar kan je zien of je een recovery dvd hebt of win dvd ? Ja ik heb echt geen **** verstand van het technische gedeelte van computers. Als ik op f12 druk bij het opstarten, krijg ik zwart beeld en zie ik wel enkele zinnen staan in die trend. Zal zo eens kijken.

Laatst bewerkt:
@ty77:Welkom nog op Helpmij...

Ik heb je topic verplaats van hardware/beeldscherm naar sectie Vista en heb er ook een andere titel aangegeven.

succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
sectiemoderator Hardware

Laatst bewerkt:
opstarten via alle genoemde modussen lukt niet.

Weet je dat wel zeker? Heb je tijdens het opstarten een paar keer op F8 gedrukt. Je komt dan in een zwart scherm met witte letters. Je kunt dan kiezen voor veilige modus of "laatst bekend werkende configuratie"

Als je geen disk mocht hebben dan kun je die hier downloaden.
Let wel op de juiste bitsversie. Brand het ISO-bestand met ImgBurn op een DVD en probeer je pc met de herstelopties die daar aanwezig zijn weer aan de praat te krijgen/herstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan