Geraak niet ingelogd wegens domain

Status
Niet open voor verdere reacties.

demois

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Mijn moeder heeft een pc van haar werk en die neemt ze altijd mee naar huis om hier te werken en dan werkt die ook , maar ik wou een file uit onze Werkgroep van hier thuis op haar pc zette dus veranderde ik het Domein genaamd PPW naar een werkgroep genaamd "THUIS" want zo noemt onze werkgroep hier thuis , om dus die file te kunne overzette en toen hij in het netwerk thuis zat vroeg hij om te restarten dus dat deed ik , nu wild hij niet meer aanmelden in windows :s dan zegt hij van mogelijk verkeerd paswoord gebruiker of Domein nu graak ik dus niet meer in windows ook niet via safe mode ... iemand enig id om er terug in te gaan ?
Alvast bdankt demois

Zal de werkgever van jouw moeder blij mee zijn, je kunt de PC alleen weer aanmelden in een domein als dat domein ook beschikbaar is. En dan kan ook alleen een beheerder met administratorrechten op het domein de PC toevoegen. Het gebruikersprofiel van jouw moeder is alleen dan weer te benaderen, tenzij je heel toevallig het lokale administratorwachtwoord kent, maar die kans acht ik zeer klein.

Heb je eens bij opties geklikt in het inlogscherm als daar staat Log on to "Domain name" dan moet je daar zetten "Local - This Computer" en hopen dat je Ma een lokaal profiel heeft. :)

dat komt er niet tevoorschijn als ik op opties duw ...

Heb je een probleem!!

Als je begrijpt wat hieronder vanaf deel 2 staat en je kan van de schijf van die taptop(neem ik aan) een usb maken. Dan kan je het register herstellen met de RP\snapshot)map met (vanaf het hoogste RP getal) (controlleer aanmaak datum van de map) Het register naar die dag terugzetten en dan kan ze weer in het domain.
http://support.microsoft.com/?scid=kb;nl;307545&x=12&y=10
Begrijp je het niet dan moet je daar echt niet aan beginnen. :confused: ,en ja heb je gewoon pech en moet je misschien tot (Maandag?) wachten op de afloop..

Verder wil ik je er niet mee helpen, want doe je daar iets verkeerd zijn de poppen helemaal aan het dansen en hebben jillie misschien geen fijne feestdagen :)

Misschien moet je dit ook aan je ma laten lezen, want als jij zomaar die computer kan omzetten naar een werkgroep dan heeft ze misschien voldoende beheerders rechten om dit probleem zelf op te lossen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan