Ik wil mijn zwager graag helpen met het oplossen van een probleem bij het functionneren van zijn internetpagina's. Er komt steeds een melding "gereed maar met fouten in de pagina" Vervolgens kan hij niets invullen. Ook met zijn norton antivirusprogramma is iets mis, naar het schijnt staat het ermee in verband. Ik heb de bijbehorende pagina van microsoft over dit probleem gelezen en zie een mogelijke oplossing in het laten verwijderen van tijdelijke internetbestanden cookies en beveiliging op standaardinstellingen zetten. Bovendien wordt voor winxp eventueel de repair functie van de cdrom geadviseerd. Mijn vraag is Hoe ontstaan die fouten en wat is de relatie met javascript. Wat is de zin ervan om javascript op je pc te installeren... Mijn postbankhelpdesk heeft me dat ooit aanbevolen toen ik een melding van een fout in de pagina had bij het opstarten van mijn postbank.nl Ik heb het erop gezet en weer afgehaald en merk geen verschil, behalve dat ik er ruimte mee bespaar.
Dan nog een vraag over iefix ik las het als optie op een vraag van iemand met een soortgelijk probleem, hoe werkt het en is het bedoeld voor een winxp versie? Om kort te gaan Hoe analyseer ik het onderliggende probleem het beste? Om zo gericht mogelijk het probleem op te lossen?
Dan nog een vraag over iefix ik las het als optie op een vraag van iemand met een soortgelijk probleem, hoe werkt het en is het bedoeld voor een winxp versie? Om kort te gaan Hoe analyseer ik het onderliggende probleem het beste? Om zo gericht mogelijk het probleem op te lossen?