ik heb bijna iedere dag het probleem dat mijn internet het wel altijd doet, maar metname als ook naast via mijn windows vista en ik een draadloos netwerk heb mijn zoon ook via de laptop op mijn netwerk zit (trager internet) ik nadat ik een site heb geopend deze soms vanzelf wegvalt en aangeeft >probleem vaststellen< en ik deze voor geen meter kan openen.
Ook zonder extra laptop krijg ik het probleem en is ook maar 1/3e van de sites en vaak dezelfde bv telegraaf.nl is er zo 1 van.
Ik heb nu internet explorer 7 ben overgegaan op 8 3 weken geleden zonder succes.
Er werd toen aangeraden om en andere browser te nemen .
Heb dat gedaan en ging toen verder met google chrome ,maar het probleem blijft.
Het rare is dat mijn internet wel " aan " blijft en er dus iets met sites of vasthouden van info iets niet goed gaat, wie kan mij helpen.
gr sierras
Ook zonder extra laptop krijg ik het probleem en is ook maar 1/3e van de sites en vaak dezelfde bv telegraaf.nl is er zo 1 van.
Ik heb nu internet explorer 7 ben overgegaan op 8 3 weken geleden zonder succes.
Er werd toen aangeraden om en andere browser te nemen .
Heb dat gedaan en ging toen verder met google chrome ,maar het probleem blijft.
Het rare is dat mijn internet wel " aan " blijft en er dus iets met sites of vasthouden van info iets niet goed gaat, wie kan mij helpen.
gr sierras