Gereserveerde Partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kik55

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2014
Berichten
12
Hallo.

Ik heb Windows 7 geinstalleerd en nu staat er naast de normale C partitie(program files en Windows)een 100 mb gereserveerde partitie 79 gebruikt maar als je het openmaakt is het leeg.

Kijk ik echter met Paragon zit er de Bootsector op,die hoort toch verborgen te zijn?en zeker niet tussen andere partities toch?

Hoe kan dat nu heeft iemand hier antwoord op en zo ja hoe krijg ik dat weer zoals het hoort?

Bij voorbaat dank
Kik55
 
Ik begrijp de vraag niet goed, dit is "zoals het hoort" indien je geen legacy systeem hebt.

De aparte partitie heeft de "boot manager code" en "boot optimization code". Bovendien bevat deze partitie ook de geheime bootsleutel voor data encryptie indien je NTFS data encryption of bitlocker gebruikt. Dat is nodig omdat je anders het probleem krijgt dat je een partitie moet ontsleutelen met de code die op de versleutelde partitie staat... In windows8 is deze partitie weer versleuteld met "secure boot" om een end-to-end beveiligde oplossing te bieden.
 
Gereserveerde Partitie Bootbestand

Ja,is een beetje verkeerd uitgelegd,heb het al verholpen er zat een nog een klein Pest Vista zakelijk BootSectorretje op had ik meteen weg moeten halen toen ik Zeven ging installeren,was vergeten voor de geavanceerde methode toe te passen door de hele schijf te Formatteren loopt nu als een Zonnetje.


By The Way Ik heb een legale versie 7x64 Ultimate beter dan 8 voor een Desktop,Pad is beter voor 8.

Gr
Kik
en Bedankt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan