Geruis door microfoon??

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillie

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2012
Hallo ik heb meerdere microfoon naar als ik praat hoor ik allemaal geruiz wat kan ik daar aan doen hij doe dar bij alle microfoons

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi..

Ik heb de titel van de vraag aangepast.
"Help mij snel" zegt niet echt iets over je probleem.Tevens zou het leden wel eens kunnen weerhouden om je te helpen.

Oo oke bedankt en sorry

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is het voor een mic? Budget? Of high-range?

Daarnaast staat er toevallig een ventilator, of een airco in de kamer te blazen?

Het kan ook liggen aan de aansluiting aangezien je zegt dat andere mic's het ook doen, hoe doen ze het op andere pc's?

Ik heb een microofoon van de action en een van mijn mengpaneel ik weet niet hoe die het op andere pc's doed ik zal het laaten hooren als ik het weet

Wat is het voor een mic? Budget? Of high-range?

Daarnaast staat er toevallig een ventilator, of een airco in de kamer te blazen?

Het kan ook liggen aan de aansluiting aangezien je zegt dat andere mic's het ook doen, hoe doen ze het op andere pc's?

Hallo ik heb op andere pc's geprobeert en daar doen ze het wel warschijnlijk is de input kapot maar hoe kan ik dat repareren?

Hallo ik heb op andere pc's geprobeert en daar doen ze het wel warschijnlijk is de input kapot maar hoe kan ik dat repareren?

Zoals je het zegt lijkt het alsof de mic het op de andere pc ook doet:P Maar denk dat ze het dus goed doen op een andere pc zoals ik verder lees.
Maar gewoon een nieuwe insteekkaart kopen en in je pc prikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan