gescheiden contactpersonen in WLM contactpersonenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Een vriend van mij wil dat groepen contactpersonen gescheiden blijven van elkaar. Zo had hij in Outlook Express meerdere identiteiten gemaakt die ieder hun eigen adresboek hadden.
Maar in Windows Live Mail bestaan die identiteiten niet meer voor zover ik weet. Je kunt in WLM wel categorieën maken maar de contactpersonen worden dan in de categorie maar ook in de algemene lijst getoond. Dat laatste wil hij niet: dus niet tonen in de algemene lijst. De reden daarvan is eenvoudig: hij wil privé en werk strikt gescheiden houden. Als hij alleen WLM zou gebruiken, zijn er dan mogelijkheden voor die scheiding.

graag een reactie,

sgrav000

Volgens mij moet je de contactpersonen handmatig kopieren naar de categorie en heb je er geen last van. Probeer eens.

Helaas werkt dat niet. Je kunt inderdaad slepen maar ook kopiëren naar een categorie maar dat levert niet op dat je de contactpersoon in de algemene lijst kunt
verwijderen zonder dat hij ook uit de categorie verwijderd wordt (ook uit Hotmail, uit adres services, alles wat verbonden is met WLM).

Dank voor je meedenken,

sgrav000

We hebben het opgelost door een tweede e-mailprogramma naast WLM in te stellen: Mozilla Thunderbird.
Daarop komen de de specifieke e-mails binnen en is er een apart adresboek of contactpersonenlijst.

Nogmaals dank voor het meedenken.

sgrav000

Oh oke dat heb je dus mooi opgelost zeg. Ik heb het wel in Windows live mail een groep. En dan blijven ze inderdaad staan in de lijst contactpersonen, maar dat werkt dan wel onafhankelijk van elkaar en is niet storend. Dus zoals je schetste in je eerste vraag kon het niet. Groetjes Manamana.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan