Geschiedenis automatisch aanvullen wordt niet gewist...

• Onderwerp starter Onderwerp starter cag
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cag

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2009
Dag,

de geschiedenis van automatisch aanvullen in IE8 wordt niet gewist, ook al ga ik naar extra en wis ik de browsegeschiedenis etc. Ik heb al verschillende spyware-verwijder programmas gebruikt, maar het probleem wordt niet verholpen. Wie kan mij helpen? Ik zet hieronder even een hijjackthis log, want ik denk dat het daarmee te maken heeft.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dag,

de geschiedenis van automatisch aanvullen in IE8 wordt niet gewist, ook al ga ik naar extra en wis ik de browsegeschiedenis etc. Ik heb al verschillende spyware-verwijder programmas gebruikt, maar het probleem wordt niet verholpen. Wie kan mij helpen? Ik zet hieronder even een hijjackthis log, want ik denk dat het daarmee te maken heeft.

Probeer eens ccleaner. Te downloaden: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/:).
Alles aanvinken, en schoonmaken.
Let bij het installeren wel op dat je yahoo toolbar uitvinkt.

Hoi,

bedankt voor je reactie, maar CCleaner heb ik ook geprobeerd. Zonder resultaat. Ik denk dat er wat mis is met mijn register....

Grtz,

Cag

Hoi,

bedankt voor je reactie, maar CCleaner heb ik ook geprobeerd. Zonder resultaat. Ik denk dat er wat mis is met mijn register....

Grtz,

Cag

Probeer eens extra->internetopties->geavanceerd->internetinstellingen->opnieuw instellen.:)

Nogmaals bedankt. Ook dit heeft niet geholpen. De internetadressen blijven terugkomen... Wat kan ik nog meer doen?

Logjes worden al een geruime tijd niet meer nagekeken op Helpmij.

Is er dan iets wat ik kan ondernemen. Het lijkt me toch dat er sprake is van spyware o.i.d en dat wil ik graag verwijderen....

Je kan je hiervoor vervoegen tot Bluemedicine.be, HijackThis.nl of Nucia.nl

Dag,

Sluit Internet Explorer.

Ga naar Configuratiescherm > Internet Opties > tab Algemeen

Bij browsergeschiedenis klik je op "Verwijderen" - dit zal een nieuw venster openen.

Vink volgende aan om te verwijderen en klik daarna op ok:

-Bestanden verwijderen.
-Cookies verwijderen.
-Geschiedenis verwijderen.
:)

bedankt voor je reactie, maar het had geen resultaat.... Nog steeds verschijnen suggesties in beeld....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan