geschiedenis bijhouden van activiteit op XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

mushroompeople

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
hey
ik woon thuis en als ik even weg ben zit mijn broertje ineens achter mijn pc
hij download dan even snel wat en meestal de verkeerde bestanden die dus vol zitten met virussen
of als hij pissig op me is zet hij voor de grap de pc uit terwijl ik bezig ben met programeren
hij ontkent het altijd en ik wil eigenlijk een soort van geschiedenis kunnen bijhouden om te zien wat er gebeurt op mijn pc
is dit mogelijk/of zit het al op XP
ik zou het graag willen weten

bvd

tom

Je zou je account met een W.W. kunnen beveiligen,makkelijk toch? Als je dan ff weggaat druk je op de Windowstoets(die met dat vlaggetje) +L dan wordt de account vergrendeld en moet het W.W. opnieuw ingevoerd worden.

Laatst bewerkt:
dat ken ik al ja
maar dan heb ik nog het probleem dat als ik dat doe mijn muis niet meer werkt
ik moet daar een keer naar kijken
en ik wil eigenlijk gewoon bewizen dat iemand mijn pc uitzet en dat daarom verslagen verloren gaan

Je zult het waarschijnlijk nooit op je broertje kunnen pinnen.

In je eventvwr (tik dat maar eens in start-uitvoeren) word er al redelijk wat bijgehouden maar je zult het waarschijnlijk alleen terug kunnen herleiden naar de gebruiker die op dat moment aangelogt is, en aangezien jij geen WW op je account hebt kan hij daarvoor net zogoed jou account kunnen gebruiken.

Misschien heb je meer aan een webcam die bij beweging geactiveerd word en dan elke x seconden een fotootje maakt.... zet die zo neer dat hij de monitor en de gebruiker kan zien.... Tis niet bruikbaar in een officiele rechtzaak maar zodra ouders de rechters zijn heb je er misschien wat aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan