Geschiedenis/favorieten in adresbalk IE8 niet laten zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woobles

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
Hoi,

als je in IE8 de adresbalk opent krijg je ook de geschiedenis en favorieten te zien. Ik wil hier alleen de getypte URL's zien dus hoe krijg ik die geschiedenis en favorieten daar niet meer zichtbaar?

Groetjes,
Woobles

Als ik je goed begrepen heb:
Je klikt met je rechtermuisknop onder de adresbalk en haalt het vinkje voor 'werkbalk favorieten' weg

Hoi,

bedankt maar dat is helaas niet wat ik bedoel.

Het gaat om de adresbalk waar je intypt www.helpmij.nl; daarnaast staat een pijltje waarmee je de adresbalk kunt uitklappen om eerdere getypte URL's te zien,

Dan zie je ook de Geschiedenis en favorieten staan. Die wil ik daar niet zien; alleen de URL's (zoals ook in IE7)

Groetjes,
Anouk

Ik had hetzelfde probleem dacht even te googlen maar kwam toen hier terecht, toch maar weer even gekeken hoe het misschien op te lossen is..en ja hoor gelukt.

1: op je desktop heb je dat icoontje met de E van internet explorer. klik daar op met je rechter muis en klik op eigenschappen.

2: dan klik je op tabblad inhoud
3: dan zie je automatisch aanvullen rechts daarvan zie je een knop instellingen, daar klik je op en zie daar je kan het uitvinken.

Hoop dat je het snapt.

groetjes

Leny

Ik heb juist een ander probleem. Ik heb de map favorieten laatst veranderd naar de D-schijf. Waarneer ik op de mooie gele ster druk in IE zie ik de favorieten wel. Maar waneer ik in de adresbalk een aantal letters intik voor een favorieten internetsite dan worden deze niet automatisch aangevult. Ik zie wel de geschiedenis staan maar geen favorieten.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen. De favorieten staan wel aangevinkt om te laten zien. Is dit ook nog een actie die in regedit moet worden gedaan?

Groet,

Diederik

@Borino,

graag een eigen topic aanmaken. Het is hier niet toegestaan "in te breken" in iemand zijn/haar topic ook al gaat het over hetzelfde. Daarbij is de topic reeds een half jaar oud, dus niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan