Geschiedenis Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivo25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2003
Berichten
52
Het lukt me niet de geschiedenis van mijn internet explorer 6 in z'n geheel te wissen. Ik verwijder de geschiedenis, de tijdelijke internet bestanden en de cookies, maar er blijft altijd geschiedenis (altijd dezelfde) staan. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit weg kan krijgen? Ik heb dus IE6 en windows XP.
 
Ga via menu extra naar Internet-opties, klik op instellingen, klik op bestanden weergeven, kies in menu bewerken "alles seleceteren" en druk op delete !
Ni zou alles weg moeten zijn...
 
Dat heb ik inderdaad ook al geprobeerd. Alle bestanden zijn daar dan verdwenen, maar diezelfde geschiedenis blijft bewaard.
 
Ik heb window washer geprobeerd, helaas zonder resultaat. Heeft nog iemand een optie??
 
hallo,

probeer eens via de windows verkenner naar de map geschiedenis te gaan en daar de bestandjes zelf verwijderen,succes.

groetjes, Steve
 
Bedankt voor je optie Steve, maar dat helpt ook niet, helaas!!
 
Ga nu weer in verkenner naar de map
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings
Let op Local settings is een verborgen map!!!
Ga hier naar de map geschiedenis en verwijder alles.
Probeer de map anders in "veilige modus"leeg te maken.
Log dan in als Administrator.

Kan je eventueel vertellen wat er "altijd" blijft staan?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit geprobeerd, maar die map was al compleet leeg. En hetgeen wat "altijd" blijft staan, zijn gewoon pagina's uit verleden, bijvoorbeeld www.google.nl, maar ook vele andere.
 
Ga eens in Internet Explorer naar;
Extra>internet opties>Bestanden verwijderen en ook de offline bestanden verwijderen.

Lukt dit niet probeer eens of het programmaatje Diskcleaner de boel wel opruimt.
http://www.xs4all.nl/~mp2004/
 
Dit is een printscreen, net nadat ik alle geschiedenis en cookies en temp-files verwijderd heb.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    78,7 KB · Weergaven: 90
BAAT HET NIET DAN SCHAAD HET NIET

Als je Internet Explorer raar doet, zit er vaak niks anders op dan hem opnieuw te instaleren, zelf proberen te repareren wil vaak niks helpen, en van het fout raport word je vaak ook niks wijzer van. Met deze handige tweak instaleert Windows Internet Explorer weer, zodat hij weer zo goed als nieuw is.
Wat je alleen ervoor nodig heb is je Windows Xp cd.

Ga naar start en klik op uitvoeren typ (of kopieren en plakken) daar in het volgende:

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

als je alles goed heb gedaan word er gevraagt om je CD erin te doen, heb je hem er al ingedaan dan instaleerd Internet Explorer zich zelf weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan