Geschiedenis leeg in IE 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bodeltje

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2001
Hallo,

Ik zie totaal géén geschiedenis in IE 8 terwijl bij de instelling staat dat hij ze 22 dagen moet bewaren.
Inprivate staat ook niet aan.

Waar zou ik dat kunnen vinden cq oplossen: het is toch wel erg handig om na een poosje surfen een site terug te kunnen vinden.

Alvast bedankt voor antwoorden/suggesties.

Kijk onder Extra > Internet opties > Algemeen.
Staat er geen vinkje bij 'Browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten.' ?

Nee, die staat uit. Ook daar had ik al naar gekeken.

Als je voor de rest geen cleanprogramma's draait die de geschiedenis zouden kunnen wissen (zoals ccleaner) dan kun je proberen ie8 te deïnstalleren en opnieuw te installeren. Mocht dit niet baten, dan zou ik het ook niet weten.

Bedankt voor je antwoorden en hulp. Ik heb IE8 opnieuw geinstaleerd en jawel: ik heb weer geschiedenis !!!!:D

Waar zou ik dat kunnen vinden cq oplossen: het is toch wel erg handig om na een poosje surfen een site terug te kunnen vinden.
Waarom bewaar je sites die je nuttig vind niet bij favorieten. In favorieten kun je dan ook nog eens submappen maken op categorie

Dat doe ik ook wel, maar alle sites die ik bezoek in favorieten opslaan is geen doen: ik heb een webwinkel en zoek vaak internet af naar spullen om in te kopen ed. Toch wil ik na een poosje surfen nog wel eens terugkijken op een site en dán is het handig om via de geschiedenis te kijken.
Snappie :) ?

Ja ik snap het.
Dan zijn er hiervoor oplossingen.
Open klasblok.
Kopieer en plak de linken in kladblok.
Sla het bestand op als nuttige_sites en als dan je geschiedenis of je favorieten verwijdert zijn , heb je ze nog altijd in een kladblok bestand.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan