Geschiedenis leegmaken in de adresbalk in de Taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Als ik op mijn computer met Windows 7 de geschiedenis in de adresbalk in de taakbalk wil wissen dan gebruik ik daarvoor de volgende register-aktie:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\TypedPaths,waardoor ik de website's die in deze map staan eenvoudig kan verwijderen.

Maar nu wil ik dat ook doen op een computer met Windows Vista, alleen daar kom ik in de
map <Explorer> geen map TypedPaths tegen.
Hoe moet bovenstaande nu uitgevoerd worden in dit geval ???

In Vista it is HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedPaths

Volgens deze gebruiker(sig) op deze site is het pad waartoe je moet gaan in Vista:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedPaths

Ik zelf zit met Windows 7 en kan dit dus niet voor jouw testten, ik hoop dat het helpt, laat iets weten ;)

MvG,

Driodor

Geschiedenis leegmaken .....

Beste Driodor
Genoemde computer staat bij een kennis, zodra ik daar weer kom zal ik deze register aktie uitproberen, en laat ik jou het resultaat weten,want ook ik heb Windows7, bij voorbaat echter bedankt.
Ik laat deze vraag tot zolang nog even openstaan!!

Hindrik

Geschiedenis leegmaken.....

Hallo Zjegger,

Al vele malen geprobeerd maar werkt niet, niet op Vista niet op W7 !!!!!!

Hindrik

Hoi !

Dan moet je in het openings-scherm van CCleaner wel de juiste vinkjes plaatsen, anders werkt het inderdaad niet.....

Greetz,

Harry.

Geschiedenis leegmaken....

Hoi Harry,
Had alles al aangevinkt behalve opgeslagen w.w in de categorie "Cleaner", en alles
aangevinkt in de categorie "Register".
Wellicht ten overvloede maar ik praat wel
over het adresvenster in de taakbalk, en dus niet het adresvenster in IE.

groetjes.

Harry,
Ik heb de lijst met vinkjes nog eens nader bekeken en 1 was er niet aangevinkt n.l. "ftp accounts", en dat blijkt nu juist de boosdoener te zijn,het werkt dus nu wel met Ccleaner. Of die "ftp accounts" inderdaad de veroorzaker was dat er niets gebeurde in het adresvenster is me niet helemaal
duidelijk omdat ik eerder al eens Ccleaner gebruikt had wat toen wel werktte en later weer niet, dus zocht ik naar alternatieven.
Groetjes;
Hindrik

Hoi !

Geen probleem, hoor.

Goed dat het is opgelost.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan