geschiedenis msn gesprek

Status
Niet open voor verdere reacties.

CH1988

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2010
Bij msn bestaat de mogelijkheid de berichten op te slaan (er wordt dan een mapje 'mijn ontvangen bestanden' aangemaakt).

Wanneer deze functie niet is ingeschakeld, kan een bericht dan op geen enkele wijze meer worden teruggevonden?:confused:

Mvg.

Nee niks meer van terug te vinden. Uiteraard krijg ik nu weer reacties over data opslaan bij ISP's etc, maar ik durf te beweren dat je je daar niet druk om hoeft te maken.

Is nog wel terug te vinden. De meeste mensen hebben namelijk het opslaan aanstaan, simpelweg omdat dit de suggestie is die MSN doet en zij klikken gewoon op ja. Goede kans dat je gesprekspartner wel nog een log van je gesprek heeft.

@Error53. Waarom die zucht.Ik vond het relevant genoeg om te vermelden. Ik zelf had namelijk nooit bij die mogelijkheid stil gestaan en schrok toen ik laatst de pc van een bekende repareerde en nog gesprekken van ons aantrof van jaren terug. Al die tijd dacht ik dus dat ik veilig zat doordat ik mijn kant goed geregeld had. Een vals gevoel van veiligheid dus.

geschiedenis MSN Live Messenger op iPod

goedemorgen mensen! Ik wil graag weten of het mogelijk is om op een iPod ook de gespreksgeschiedenis van MSN te bewaren. Ik kan nl. nergens (zoals op bv de pc versie) het instellingenveld vinden (onder opties) waar ik dat kan aan- of uitvinken. De webversie vind ik sowieso lastiger qua instellingen. Maar dat kan ook aan mij liggen :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan