Geschiedenis volledig verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Hoi

een deel van mijn internet geschiedenis blijft staan, wat ik ook doe, heb geschiedenis verwijderen al gedaan via IE, en Ccleaner laten lopen, opnieuw opgestart

maar het staat er nog steeds.

Kan iemand helpen??

Mvg Timothy

Waarom moet dat zo nodig weg dan? Ben je ondeugend geweest? Oh, oh.... :p
Daar bestaat tegenwoordig in IE8 en Firefox 3.5 de optie CRTL+SHFT+P voor, dan krijg je een "private session" kan je alles doen wat je wilt, er wordt niets opgeslagen in historie

Maar goed... je kan het handmatig verwijderen.

1. open geschiedenis is IE, selecteer de hele boel en druk op DELETE

Lukt dat nog niet, of onvoldoende,

2. verwijderen via verkenner. Ga naar mijn "mijn documenten". Zoek het gebruikersprofiel en ga even snuffelen waar de Internet Historie staat. Wel even de optie "verborgen bestanden weergeven" aanzetten.

Waarom moet dat zo nodig weg dan? Ben je ondeugend geweest? Oh, oh.... :p
Daar bestaat tegenwoordig in IE8 en Firefox 3.5 de optie CRTL+SHFT+P voor, dan krijg je een "private session" kan je alles doen wat je wilt, er wordt niets opgeslagen in historie

Maar goed... je kan het handmatig verwijderen.

1. open geschiedenis is IE, selecteer de hele boel en druk op DELETE

Lukt dat nog niet, of onvoldoende,

2. verwijderen via verkenner. Ga naar mijn "mijn documenten". Zoek het gebruikersprofiel en ga even snuffelen waar de Internet Historie staat. Wel even de optie "verborgen bestanden weergeven" aanzetten.

Ik zal maar ondeugend duidelijk maken. Ik heb een pc geformatteerd, en moest er nog nodige software opzettten die ik van download site's gebruik heb gemaakt
en online bankieren.
Nu wil ik de persoon een clean computer geven. en bij het online bankieren, wat ik ook doe, blijft de site staan, en ook mijn gegevens en code. Waarbij deze persoon totaal geen affaires mee heeft ;)

Gelieve optie 2 meer te specifieren??

Mvg Timothy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan