Geschiedenis wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdmaden

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2001
Hoi,

Ik weet dat ik in IE de geschiedenis kan wissen onder Extra - Internet opties . Maar hoe wis ik de geschiedenis onder Start - Uitvoeren??

Alvast bedankt voor de hulp!!

Zet je geschiedenis in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen op 0. Verwijder ook de "tijdelijke internet-bestanden'' aldaar door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.

Voor Windows XP:

- Rechtermuisklik op Start
- Eigenschappen
- Knop "Aanpassen"
- Knop "Wissen"

Geplaatst door JKoelman
Voor Windows XP:

- Rechtermuisklik op Start
- Eigenschappen
- Knop "Aanpassen"
- Knop "Wissen"

Dat is toch wat anders, dat gaat over het wissen van snelkoppelingen.

Geplaatst door gezina

Dat is toch wat anders, dat gaat over het wissen van snelkoppelingen.

Als je op Start > Uitvoeren en dan op het pijltje klikt, zie je niks meer. (dus dan heb je de de geschiedenis geleegt,.. lijkt me)

geschiednis wissen

als ik via bovenstaande methode: extra-internetopties etc mijn geschiedenis wil verwijderen, lukt dat toch niet.
Cookies verwijderd, bestanden verwijderd, aantal dagen op nul gezet en wissen.
Vreemd dat de ene keer alles prima verloopt en de ander keer alles blijft staan. Ook is prullebak al geleegd en via de taakbalk alles gewist. Toch geeft íe na Ctr H de geschiedenis weer. Iemand anders met hetzelfde probleem?

hallo

als ik via bovenstaande methode: extra-internetopties etc mijn geschiedenis wil verwijderen, lukt dat toch niet.
Cookies verwijderd, bestanden verwijderd, aantal dagen op nul gezet en wissen.
Vreemd dat de ene keer alles prima verloopt en de ander keer alles blijft staan. Ook is prullebak al geleegd en via de taakbalk alles gewist. Toch geeft íe na Ctr H de geschiedenis weer. Iemand anders met hetzelfde probleem?

ja ik ook ale ik heb ALLES geprobeert , niks werkt ale der gaan sites weg maar de helvt blkijft staan en probeer terug en blijft staan der gaan er gewoon ni weg ene sta ni bij favoriete fzo aub help.

edit:
het gaat toch om geschiedenis wissen van uitvoeren

daar mee kan dat:D

ja ik ook ale ik heb ALLES geprobeert , niks werkt ale der gaan sites weg maar de helvt blkijft staan en probeer terug en blijft staan der gaan er gewoon ni weg ene sta ni bij favoriete fzo aub help.

Even een stukje uit de voorwaarden waarmee je vandaag akkoord bent gegaan
'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Graag een eigen vraag aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan