Geschiedenis wordt niet opgeslagen

• Onderwerp starter Onderwerp starter o0o
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

o0o

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Ik heb een paar dagen geleden internet explorer 7 geinstalleerd, en vanaf toen slaat hij de sites die ik bezoek niet meer op in Geschiedenis. Ik heb al geprobeerd om bij internetopties de bewaartijd van 20 naar 21 dagen te veranderen, maar dat helpt ook niet. Ik heb de Browsgeschiedenis helemaal verwijderd en dat helpt ook niet..

Dus is er iemand die een oplossing heeft?

Ik weet niet de oplossing, maar die zou ik ook graag willen weten, want ik heb hetzelfde probleem. In mijn windows-temp-history map staat wel een history.ie5 map waar niets instaat. Het lijkt me dat daar ook een history.ie7 map o.i.d. moet staan.

Probeer eens het volgende. Zet de te gebruiken schijfruimte voor Tijdelijke internetbestanden op 200 MB en het aantal dagen bewaren van Geschiedenis op 2.
Sluit alles af en herstart de PC. Kijk na een uurtje surfen of de Geschiedenis wel is gevuld.

NB: nadat je Geschiedenis hebt geopend, klik je toch wel op "Vandaag"?

Laatst bewerkt:
Helaas, er staat helemaal niets onder geschiedenis, zelfs geen dag o.i.d. Ik denk dat het gekomen is nadat ik bestanden en instellingen met easy transfer heb overgezet van mijn oude XP-computer naar Vista, maar dat weet ik niet zeker, omdat ik de computer pas een week heb en voor het overzetten niet heb gelet of er wat werd opgeslagen in de geschiedenis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan