geschiedenis

• Onderwerp starter Onderwerp starter aike
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

aike

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
hoe kan ik een internet pagina terugvinden als ik mijn
geschiedenis steeds heb gewist.
ik ben op zoek naar een eerder bezochte side , maar ik weet niet meer hoe deze heet.
een kennis had het over de bios ofzo maar wat bedoeld hij daar mee of hoe kom ik daar?

ik geloof niet dat de mapjes in 98 dezelfde namen hebben als in xp maar kijk ff naar de bijlage. Ik heb in IE de geschiedenis gewist, maar in de verkenner op de gearceerde lokatie staan ze nog wel...............

Bijlagen

• history.jpg
    history.jpg
    56,5 KB · Weergaven: 54
aike,

Die kennis heeft denk ik een ernstig geval van klok en klepel. (Of er véél meer verstand van dan ik)
Ga alsjeblieft niet in je BIOS zitten zoeken naar een site waar je wel eens geweest bent.
Als je AutoAanvullen aan hebt staan en je weet het eerste gedeelte van de naam nog kun je proberen de naam in te tikken in de adresbalk. Als je geluk hebt vult Windows de rest aan.
Groetjes,

Pieter

Caveman,

Vanaf de verse Windows installatie tot en met heden is het bij mij altijd zo geweest dat na het wissen van de historie in IE, DAAR idd de sites / pagina's verdwijnen uit de "invoer" regel van IE, maar altijd waren ze in geval van nood benaderbaar middels de verkenner (zoals ik die in mijn vorige bericht als bijlage postte) totdat de "tijd" de history overschreef, maar dan had je altijd nog ff de tijd voordat dat gebeurde.

Ik geloof je op je woord, maar ik ben wel 'flabbergasted' (stom verbaasd).

misschien is mijn IE wel "bugged", maar waar vind ik de"zekerheid" dat idd de verkenner history ook gewist moet worden als je binnen IE voor geschiedenis verwijderen kiest, m.a.w. is het idd zo dat standaard binnen de verkenner de map history gewist wordt binnen XP als je in IE voor geschiedenis verwijderen kiest ?

IE 'leest' de History-map als je deze in IE wilt bekijken, ook wordt dit gebruikt voor auto-aanvullen in de adresbalk; dat is bekend. Heb je niet stiekum twee History mappen?

slechts 1, 'k weet niet of ik nou gelukkig of verdrietig moet zijn, maar laat ik het maar positief bekijken :D :D :D

en alweer bedankt voor de info en jullie onderlinge discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan