Geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

brwga000

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Groet.

Is er een mogelijkheid om het bijhouden van geschiedenis van bezochte sites te blokkeren ?
Onze kids hoeven nou ook niet voortdurend te weten welke sites wij als volwassenen bezoeken.

Groets, Jas.

Open de internet explorer
Ga naar tools - internet options
Daar zie je een knop "clear history". Daarvoor staat het aantal dagen dat de history bijgehouden wordt. Zet dat op 0.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of dat kan, dus in die zin kan ik je vraag niet direct beantwoorden. Maar stel dat het idd. niet kan, dan denk ik aan een andere mogelijkheid : eigen accounts voor de kids. Ik weet niet melk welke Windows jij werkt?

[edit] ik was nog aan het typen toen het vorige bericht geplaatst werd.............. ;) :D

Laatst bewerkt:
Dank

Doctor,
Heb ik uiteraard gedaan, maar dan worden de links van vandaag nog steeds opgespaard......

maybe toch maar eigen accountjes of, als dat geen optie is, doen wat Kristof adviseert en bij het verlaten van de pc even op "wis geschiedenis" drukken.

Laatst bewerkt:
Pasja

Inderdaad (WME).
Verschillende inlogaccounts is teveel gedoe. Ik gebruik geschiedenis/history gewoon toch nooit dus dacht ik "dan maar weg ermee".

Nee okee, als dat veel gedoe is dan houdt het even op.
Aan de andere kant is het zo dat wanneer je wel eigen accountjes voor ze aanmaakt, jij zelf ook nog eens een keer een leuke burobladachtergrond op je eigen account kunt laten staan, bijvoorbeeld eentje van een site waarvan jij niet wil dat de kinderen weten dat jij daar geweest bent ;) ;) ;) :D :D :D

tipie

Maar dat progje van jou moet ik dan evenveel gebruiken als geschiedenis wissen ????

Leuk,leuk,leuk, Pasja
Nee, kijk, IE staat gewoon open en de kids gaan dan naar Funnygames.
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat geschiedenis opsparen niet uit te zetten is middels een registry-key oid.......

Zoals ik al begon, daar weet ik idd. geen passend antwoord op. En wat die achtergrond betreft: het was idd. een grapje........ je bent toch niet boos, want dat was niet mijn bedoeling.

Tuurlijk niet. Altijd in voor een geintje.
Grappig overigens want het gaat toevallig in dit geval niet om pikante plaatjes maar het feit dat mijn dochtertje via een eerder bezochte site erachter kwam waar ik een weekendje uit met mijn vrouw had gepland en dit ruim liep rond te bazuinen.
Weg verassing.

Okee, als er niets anders op zit zal ik zelf wel zorgvuldiger te werk moeten gaan.

Bedankt.

Ok, gelukkig. Het kwam eigenlijk door de manier waarop je het schreef:
Onze kids hoeven nou ook niet voortdurend te weten welke sites wij als volwassenen bezoeken.
Als je dat zo leest, dan kun je bijna niet anders denken........., vandaar mijn grapje.

Probeer eens:
Extra / internet opties, Aantal dagen dat de geschiedenis wordt bewaard, en zet dit op nul.
Wis dan 1 keer met de hand de geschiedenis.

Ook nog proberen waard (is wel niet direct geschiedenis).....
Extra / Internet opties / Geavanceerd, plaats een vinkje bij " De map met tijdelijke internet bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten ".

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan