Geschikte brandsoftware

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloek

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2002
Op mijn pc van Acer zit het programma NTI CD & DVD - Maker Gold programma standaart op mijn pc, waarvan ik een upgrate versie heb gedaan die gratis was.

Ik wil namelijk met Nero 6 werken op mijn pc, namelijk omdat ik Nero persoonlijk uitgebreider vindt en meer mogelijkheden.

Nero 6 is een flink stuk in prijs verlaagd omdat tevens de versie 7 is uitgekomen, maar met nero 6 ben ik al tevreden.

Zou mijn CD - DVD Brander dit ook ondersteunen, thans Nero 6 met heel wat branders overweg kan en goed ondersteund schijnbaar. :o

Ja dat is geen probleem, nero heeft voor de meest recente branders de drivers aan boord.

Brandsoftware

Ik heb gehoord dat nero 6 beter is dan Nero 7, wat zou het verschil zijn. Nero 6 is voormij voldoende. :thumb: :D

Als je Nero gaat gebruiken,wel zorgen dat alles maar dan ook alles van NTI is verwijderd.
Als je geen conflict wil krijgen.

Nero 6 brandsoftware

Kan Nero dan niet samen met NTI, dit vind ik raar???, Nero heeft tocht zijn eigen software en driver installatie. :shocked:

Ja en toch is het zo,Dus ook in register alle vewijzigingen naar NTI verwijderen.
Als je Nero wilt gaan gebruiken

Nero 6 brandsoftware

Dan blijf ik maar bij NTI, Dit programma is nu ook zo slecht nog niet. Bedankt voor uw goede hulp. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan