Geschikte laptop binnen mijn budget

Status
Niet open voor verdere reacties.

Narkama

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2013
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een laptop die binnen mijn budget past €550,-
Waar ik de laptop wil gebruiken is voor gamen, en voor zware beeld materiaal ik werk vooral met Adobe after effects photoshop etc,
Het gaat hier om een laptop met krachtige videokaart maar heb geen verstand daarvan :P
Als jullie goeie laptop weten te vinden die bij mijn keuze past en binnen mijn budget hoor ik het graag :)

Thanks!

dan wordt het eerder een pc dan een laptop voor dat geld met die eisen.
Zwaar beeld bewerken ga dan van het drievoudige bedrag uit.

Ik durf redelijk zeker te stellen dat een PC met dat budget ook niet toereikend is voor alle eisen. Voor laptops begint het eigenlijk pas bij 650 euro. Voor desktop heb je dan al wel een dedicated kaart, maar zit je ook nog in de onderklasse.

Overigens gebruikt aftereffects nog veel CPU, dus je zit sowieso te balanceren tussen CPU en GPU kracht tot een budget van zo'n 1000 euro. Voor laptops heb je een degelijke laptop met i7 en 8970m voor 1400 euro. Dus inderdaad ongeveer 3x je budget.

oke dan gaat mij budget nu naar 950 maar dan moet ik wel 2 maanden wachten... haha
Aan welke moet ik denken?

ik heb liever een laptop want die kan ik overal meenemen als ik op reis ga

Wat zijn de andere eisen? beelschermgrootte? harddisk type? beeldschermresolutie? etc?

Snelle cpu en goeie videokaart, ik wil de laptop gebruiken voor video materiaal produceren animaties maken etc
En game's

Dat is geen echt antwoord. Dat is gewoon op een dartboard gooien. Daar voldoen ongeveer 500 laptops aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan