Geschikte webapplicatie zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Goeie dag

Ik ben bezig me een website te maken voor mijn onderneming die ik later wil starten
nu ben ik opzoek naar het beste wat ik kan kiezen

Joomla, presta shop en ik heb al zoveel applicaties geprobeerd, eenvoudig te installeren en verwijderen op antagonist

maar ik kom er niet uit

het idee is vrij eenvoudig

er moet een beetje informatie komen wat mijn company gaat doen
ik wil een webwinkel mogelijkheid hebben, maar ik wil ook een soort profielsites waar ik een aparte organisatie informatie pagina kan maken

een advertentie applicatie heb ik ook geprobeerd maar dat leek mij op een gegeven moment ook niks

wie kan mij helpen met het vinden van het beste wat aan al mijn wensen voldoet

Nou op basis van deze informatie is eigenlijk alles nog mogelijk. Zal iets voor je op een rijtje zetten. Kun je daarna zelf eens nadenken wat het best past bij je plannen

-WordPress met WooCommerce. Kun je je bedrijfsinformatie prima op kwijt en met WooCommerce kun je prima een kleine webshop runnen (<100 artikelen)
-WordPress met Prestashop. WordPress voor je bedrijfsinformatie en dan Prestashop voor het webshop gedeelte
-Prestashop. Prestashop als webwinkel. Binnen Presta kun je ook nog CMS pagina's maken. Die zou je kunnen gebruiken voor je bedrijfsinformatie.

Hartelijk dank

Die voorbeelden klinken inderdaad erg goed
Ik was net bezig met Met Magento, maar uit ervaring weet ik dat dat een hele ingewikkelde klus is
verder ben ik niet zogoed in grote teksten maken

maar nogmaals hartelijk dank voor uw reactie

Ik zou je als tip willen meegeven om eerst na te denken wat je precies wilt. Kun je daarna de juiste software er bij zoeken. Magento is mogelijk niet het meest geschikt. Redelijk ingewikkeld en zonder eigen dedicated VPS is de performance niet geweldig.

Geachte RogerS

Hartelijk dank voor uw reply
Ik ben nu weer aan het experimenteren met Joomla
Het is alleen jammer dat ik geen geschikte template gratis kan vinden o p internet

Van Magento naar Joomla. Het enige wat ik er nog van snap is dat je geen idee hebt waar je aan begint. Misschien eerst maar eens een bedrijfsplan schrijven en van daaruit een en ander gaan opzetten. Een bedrijf gaan runnen is namelijk iets meer dan alleen maar bezig zijn met de techniek.

Verder. Vergeet PayPal. Veel te duur. Voor Nederland is vooruitbetalen, iDeal en eventueel AfterPay/Klarna meer dan prima.

Beste RogerS
inderdaad ik ben nog aan het experimenteren
Net als prestashop wordpress geprobeerd maar dan verkies ik Joomla boven wordpress

Verder verkies ik paypal toch boven de door u voorgestelde opties
Dit omdat ik internationaal ga opereren en in het verleden heb ik veel met paypal gewerkt

Inderdaad kiezen de meeste nederlanders voor IDEAL

met vriendelijke groet jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan