huppelpaard
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 mei 2018
Ik probeer in een rij waarbij het getal gescheiden is met een - (bijvoorbeeld 1-12), zowel de 1 als de 12 verticaal op te zoeken.
1-12 is maar een voorbeeld dit kan ook 11-22 / 99-101 / 1-6 zijn...... maar nooit meer dan 3 getallen.
nu heb ik meerdere mogelijkheden geprobeerd maar stuit nog op problemen.
Ik heb altijd 1 of meerdere hulp kolommen nodig om mijn doel te halen daarnaast krijg ik een foutmelding met de formule
waarbij c2 gevuld is met een formule
ik meende dat dit ook te maken had met cel eigenschappen (tekst/getal) echter bij het aanpassen van de cel eigenschappen gebeurt er niks.
Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om zonder hulp kolommen dit voor elkaar te krijgen?
en wat mijn fout is mbt verticaal zoeken.
Alvast bedankt
1-12 is maar een voorbeeld dit kan ook 11-22 / 99-101 / 1-6 zijn...... maar nooit meer dan 3 getallen.
nu heb ik meerdere mogelijkheden geprobeerd maar stuit nog op problemen.
Ik heb altijd 1 of meerdere hulp kolommen nodig om mijn doel te halen daarnaast krijg ik een foutmelding met de formule
Code:
=VERT.ZOEKEN(INDIRECT("c2");H:I;2;ONWAAR)
ik meende dat dit ook te maken had met cel eigenschappen (tekst/getal) echter bij het aanpassen van de cel eigenschappen gebeurt er niks.
Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om zonder hulp kolommen dit voor elkaar te krijgen?
en wat mijn fout is mbt verticaal zoeken.
Alvast bedankt